תוכנית לניהול בטיחות

תוכנית לניהול בטיחות

בזכות תוכנית לניהול בטיחות מוקפדת ומקיפה, עובדי הארגון יוכלו לפעול בהתאם – ולשמור על סביבת עבודה בטוחה ובריאה. תוכנית משמעותית זו כוללת, בין היתר, ביצוע סקר סיכונים, הקמת מערך הבטיחות והבריאות בחברה, ביצוע בדיקות רפואיות תעסוקתיות ועוד. מעוניינים גם אתם להנחיל תוכנית לניהול הבטיחות במקום עבודתכם? מוזמנים לפנות עוד היום אל חברת "ליאור בטיחות". חברה זו מספקת שירותי ייעוץ והדרכה במגוון תחומי הבטיחות בעבודה. כמו כן, את החברה הקים ומנהל ליאור מקדש – המחזיק בניסיון בהכנת תוכנית בטיחות אש, תכנית ארגון בטיחותי של אתר בניה ובביצוע סקר סיכונים וניהול סיכונים עבור ארגונים רבים בארץ.

דגשים חשובים על תוכנית לניהול בטיחות

בשנים האחרונות אישרה וועדת העבודה, הרווחה והבריאות מספר תקנות בתחום ניהול הבטיחות אשר מופיעים בתקנות ארגון הפיקוח על העבודה (תוכנית לניהול הבטיחות). בזכות תקנות אלו חברות וארגונים רבים מצליחים לשמור ולפקח על כלל פעולות הבטיחות – תוך שמירה על סביבת עבודה מוקפדת.

בהתאם, כדי שתוכלו גם אתם לקיים כל זאת בחברה שלכם, מומלץ לשתף פעולה עם חברת "ליאור בטיחות". בהתאם, צוות המומחים של החברה יוכל להקים תכנית לניהול בטיחות. למעשה, בזכות תוכנית זו תוכלו לקחת את המושכות לידיים – ולהטמיע נהלים משמעותיים במקום העבודה.

תוכנית לניהול בטיחות כוללת בתוכה מספר שלבים מרכזיים. ראשית, בהתאם לתיאור מקום העבודה, כמו גם הצגת מדיניות הבטיחות ומערך הבריאות שלו, ניתן לבצע את השלב: ניהול הסיכונים בשטח המדובר. בהתאם לכך, ניתן יהיה להעביר לעובדים הדרכות בטיחות ובריאות תעסוקתית. כמו כן, חשוב להיות עם היד על הדופק – ולבצע בדיקות תקופתיות לחומרים ולציוד, לצד בדיקות רפואיות לצוות העובדים.

לערוך תוכנית בטיחות מוקפדת

אין ספק, עריכת תוכנית בטיחות לצורך ניהול הבטיחות הינה חשובה. זאת משום שבזכותה ניתן לקבוע רשימת הוראות ונהלים בטיחותיים במקום העבודה, כמו גם לבצע פעולות רבות נוספות. כך המעסיקים יוכלו לשמור על הבטיחות במקום – ובייחוד על העובדים שלהם. לשם בניית תוכנית מדויקת ומקצועית, יש ליצור קשר עם חברת "ליאור בטיחות". חברה זו מתמחה בהטמעת הרגלי עבודה נכונים בהתאם לתקנות העבודה בארץ.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*