שנה חמישית ברציפות 7 דגלים כחולים

שנה חמישית ברציפות 7 דגלים כחולים

שנה חמישית ברציפות שחופי אשדוד עומדים בכל התנאים שתו התקן הבינלאומי מגדיר ומתהדרת ב"דגל כחול". בכל שנה אגף החופים מצליח לשדרג את החופים ולהעלותה לעוד רמה וזוכה למחמאות. שאפו לחופי הזהב של אשדוד. בשורה נוספת ומשמחת הייתה לפני כשבועיים לעיר אשדוד וחופיה לאחר שחופי העיר דורגו במקום הראשון במדד חוף נקי בדוח המשרד לאיכות הסביבה שהתפרסם והציג נתונים על ניקיון החופים זוכה אשדוד שנה שנייה ברציפות בציונים הגבוהים ביותר מבין כלל רשויות החוף בישראל .

אשדוד, התברכה במשאב טבע מרהיב של ים כחול הנושק לחולות זהובים ורצועת חוף המתפרשת לאורך של כ-10 ק"מ. על רצועת החוף המדהימה הזו ולאורך קו המים הצלולים, ממוקמים שבעה חופי רחצה יפהפיים. כל שבעת החופים של אשדוד מתהדרים בתו התקן הבינלאומי "דגל כחול", המתחדש בכל שנה לאחר שעמדו בכל הפרמטרים.

אגף החופים מצליח בכל שנה להעמיד את חופי אשדוד ברמה נדרשת, זו השנה הרביעית ברציפות, ואתמול זכו שוב ב"דגל כחול" בכל החופים. האגף מציג חופי רחצה מאובזרים ומצוידים בכל המתקנים האפשריים ושומר על רצועת חוף נקייה כל השנה, גם באתרים שאינם חופי רחצה מוכרזים (מדד חוף נקי).

לחופי אשדוד יצאו מוניטין ארצי. מאות אלפי מתרחצים מגיעים אליהם בעונת הרחצה ונהנים משירותי חוף ברמה הגבוהה ביותר, לרבות נגישות לבעלי מוגבלויות, תחבורה זמינה וחנייה חופשית ובתוך כך גם סל שירותים הכולל בתוכו את מיזם ״חופיקס״ שהפך להיות מודל ודוגמא לכל רשויות החוף בישראל, חוף ללא בדל השומר על רצועת חוף נקייה ומאבק ללא התפשרות כנגד כל מי שמפר את האווירה בחופי הים (טרקטורונים, אופנועים וכו׳).

ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי: "המאמץ האינטנסיבי שאנו משקיעים לאורך כל השנה בחופי אשדוד, במטרה שיעמדו ברמות התקן הבינלאומיות, מהוות דוגמא למצוינות ולהגשמת היעדים של העירייה בכל מה שקשור לסל השירותים המוענק לתושב. הגאווה שלנו היא גם בהנגשת השירותים לכל האוכלוסיות בעיר ובכלל זה בחופי הים".

מנהל אגף חופים מר אריה תורג'מן: "דגל כחול הוענק לחופי אשדוד וזה מוכיח שהחופים שלנו עומדים בסטנדרט בינלאומי הכוללים קריטריונים מחמירים. עובדי אגף החופים בעבודה מאומצת מאוד מצליחים לשמר את הדגלים הכחולים ובכך לתת שירות מיטיבי לתושבי העיר הפוקדים לאורך כל השנה את חופי אשדוד".

צילום: שמואל דוד

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*