שוקר חשמלי להגנה עצמית

שוקר חשמלי להגנה עצמית

ככל שהזמן חולף נדמה שהסכנות דווקא כאן כדי להישאר. למרבה הצער אנחנו עשויים להיתקל במצבים שבהם הסכנה שרירה וקיימת. שוד אלים, תקיפה מינית או פיגוע טרור הם רק חלק מהמצבים שבהם אנחנו צריכים לדעת להגן על עצמנו. אם יתמזל מזלנו יהיה במקום עובר אורח אמיץ שיעזור לנו להיחלץ מצרה, אבל במקום לסמוך על אחרים (או להתפלל לקיומם) יש לנו את כל הכלים הדרושים כדי להגן על עצמנו ולקחת את האחריות לגורלנו. אחת הדרכים האפקטיביות לעשות זאת היא להצטייד באמצעי הגנה עצמית כדוגמת שוקר חשמלי או גז פלפל, אמצעים שיאפשרו לנו להימלט מצרה לפני שיאונה לנו רע.

עד כמה שוקר חשמלי מסוכן?

כשמדובר בהגנה עצמית המטרה היחידה שלנו היא לעצור את האיום, ואין זה משנה מה מקורו הוא מה רמתו. יחד עם זאת, שוקר חשמלי הוא פתרון שמאפשר לנו להשיג את המטרה הזו בלי להרוג את האדם שמולנו. השוקר למעשה שולח זרם חשמלי משמעותי באמצעות אלקטרודות מתכת המוצמדות אליו משני צדיו. הזרם הזה מהמם את האדם שמולנו והוא נעצר מיד. זה כואב (וכמאמר השיר זה גם יכאב) אבל זוהי ההזדמנות שלנו, מן הצד השני, להימלט מהמקום ולהזעיק עזרה. בקיצור, זה הזמן שלנו לפעול נגד האדם שמטרתו הייתה להסב לנו נזק, אבל למרבה המזל הוא כשל בהשגת המטרה.

איפה תשמרו אותו?

השימוש בשוקר חשמלי הוא ללא ספק משמעותי במצבים שבהם אנחנו נמצאים בסכנה, בין אם מדובר באדם שמנסה להסב לנו פגיעה פיזית משמעותית ובין אם בתקיפה מינית או בשוד מזוין. כדי לתפעל אותו אנחנו נדרשים להיות קרובים מאוד לתוקף, אם כי ברוב המצבים הקרבה הזו קיימת ממילא, מכורח הנסיבות. אם כן, את השוקר אפשר ורצוי לשאת לכל מקום, ונשים רבות שומרות אותו בתיק. הגודל שלו לא מאוד משמעותי והוא בהחלט יתאים כמעט לכל תיק באשר הוא. מה שבטוח הוא שמדובר בפתרון מיגון קריטי, כזה שיכול לעזור לנו להשתלט על כל סיטואציה, מאיימת ככל שתהיה, ולעצור כל מתקפה שנשלחת נגדנו, בכל זמן ובכל מקום.

צילום: depositphotos 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

תגובה אחת

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*