שדרוג חוויית הצפייה בעזרת זרועות לטלוויזיה

שדרוג חוויית הצפייה בעזרת זרועות לטלוויזיה

נמאס לכם להירדם מול הטלויזיה שבסלון בערב ולקום בבוקר עם איברים תפוסים? בטח תשמחו לדעת שמצאנו עבורכם פתרון קל ופשוט שלא מצריך מכם כמעט כלום : אתם תמשיכו לראות את התוכניות האהובות עליכם בטלויזיה אבל יחי ההבדל הקטן – לא תסבלו למחרת מכאבים בגב, בצוואר ובאיברים נוספים. המשיכו לקרוא וגלו את הפתרון שיאפשר לכם ליהנות מכל העולמות.

הזרוע שעושה את ההבדל

אם יש לכם טלויזיה נוספת בחדר השינה (מה, עוד אין לכם?) בטח תשמחו לשמוע כמה יעילות הן זרועות לטלוויזיה. זרועות אלו מאפשרות לכוון ולצדד את הטלויזיה שלכם לזוית הרצויה לכם במטרה אחת : לראות את התוכניות האהובות עליכם בנוחות מירבית שתימשך גם בבוקר למחרת. למעשה, זרועות אלו מבטיחות שלא יהיו לכם איברים תפוסים כלשהם בבוקר מסיבה אחת : הצפייה בטלויזיה מתבצעת מהמיטה הנוחה ולא מהספה הנוקשה בסלון.

זה בכלל בריא?

אמנם כל המומחים ממליצים שלא לישון לצד מכשירים אלקטרוניים שונים כגון טלפון נייד, טלויזיה, רדיו ועוד כדי להבטיח את איכות השינה. אנחנו יודעים שזו גזירה שהציבור לא יכול לעמוד בה ושכיום חשוב להיות מעודכנים 24/7. עם זאת, שינה עם טלויזיה שכוללת זרוע היא הרע במיעוטו מסיבה אחת : היא מבטיחה שתישנו כהלכה ללא איברים תפוסים בבוקר ובינינו – אם עד כה נרדמתם מול הטלויזיה בסלון כנראה שאין לכם בעיות שינה…

העיניים שלכם יגידו לכם תודה

אמנם כיום הטלויזיות מיוצרות באופן שאינו מזיק לעיניים כמו פעם, אבל טלויזיות ענק כמו שיש בסלונים רבים מזיקות ועוד איך. הסיבה לכך נעוצה בעובדה שאתם כנראה יושבים קרוב מדי למסך כי לידיעתכם : מרחק הישיבה מהטלויזיה הוא פונקציה של גודל המסך. לכן, כדאי שתעדיפו טלויזיה קטנה יותר בחדר השינה לבריאות העיניים וגם לנשמה.

לסיכום

זרועות טלויזיה הם הפתרון האולטימטיבי לכל אלו שנרדמים בישיבה בכורסא בסלון מול הטלויזיה : הם מאפשרות לכם להינות מהתוכניות האהובות עליכם בנוחות מירבית, לשמור על בריאות העיניים והכי חשוב – לשמור על בריאות הגב, הצוואר ושאר האיברים שסובלים בגלל הירדמותכם על הספה הלא- נוחה. בעולם קוראים לזה אמריקה ובעברית קוראים לזה זרועות טלויזיה

אנחנו לא מציעים חלילה לוותר על הטלויזיה בסלון אלא להוסיף אחת נוספת בחדר השינה. מכירים את הבטוי לתפוס שתי ציפורים במכה אחת? במקרה הזה הוא שגוי כי הספירה שלנו העלתה שיש פה לפחות 4 ציפורים.  בכל מקרה לא נותר לנו אלא לאחל לכם צפייה מהנה וליל מנוחה.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*