שבת ב:19:00 עמיר תורג'מן בהופעת בכורה על הקווים כמאמן בליגת העל

שבת ב:19:00 עמיר תורג'מן בהופעת בכורה על הקווים כמאמן בליגת העל

משחק נוסףך של "להיות או לחדול". זה מה שמצפה מחר (שבת,19:00) למועדון ספורט אשדוד, אשר תארח באצטדיון היא', את הפועל אשקלון הלוהטת לדרבי דרומי.

מי שגונב את מירב תשומת הלב לקראת המשחק מחר, הוא כמובן מאמנה החדש של מ.ס, עמיר תורג'מן שעבר בבקרה לאחר שחתם השבוע, ויערוך את הופעת הבכורה שלו על הקווים כמאמן בליגת העל.

תורג'מן שכבר מספיק להיות המאמן השלישי של האדומים-צהובים מתחילת העונה, לאחר העזיבה של רן בן שמעון והפיטורים של ראובן עטר, ינסה בעיקר להרים את מצב הרוח בקרב שחקניו, על מנת לצבור ניצחון ראשון בליגה העונה. כזכור, אשדוד כבר שיחקה מול הפועל אשקלון העונה, זה קרה במסגרת גביע הטוטו, אז גברה אשדוד 1-0, משער בדקה ה89 של רועי בקל.

עמיר תורג'מן אמר לקראת המשחק  " מאוד מתרגש, זה חלק מההתקדמות שלי ומהרצון להגיע לרמות הגבוהות ביותר. אשדוד זה מועדון שאני מכיר בו את כל האנשים ומכיר כמעט כל אבן במגרש הזה. מאמין שנשיג תוצאות טובות בהמשך".

בפן המקצועי, תורג'מן ייאלץ להסתדר ללא השוער יואב ג'רפי, שעתיד לחזור למגרשי הכדורגל רק בעוד כ-שבועיים, אז תארח מ.ס אשדוד את הפועל באר שבע. מי שעוד יחסר הוא הבלם המורחק ניר ברדע. לעומתם, מי שצפוי לחזור לסגל ואף להרכב הראשון הוא הקשר רועי בקל, שמיעט לקבל דקות אצל ראובן עטר.

מנגד, היריבה הפועל אשקלון מגיעה לאחר תיקו 2-2 מרשים נגד מכבי תל אביב במחזור הקודם, לאחר שחזרה מפיגור של 2-0 במחצית השנייה. חניכיו של יובל נעים נמצאים עם 8 נקודות בטבלה, לעומת נקודה בודדת של אשדוד, ויודעים שניצחון מחר על הקבוצה המקומית, ירחק אותם מאוד מתחתית הטבלה. אשקלון צפוייה לקבל גב תומך ונלהב מהקהל שלה, שצפוי להביא כ-1000 אוהדים למשחק מחר.

הרכב משוער: קרישטול, בן זקן, בן אל אדרי, גאנב, ברוסיץ', מונד, בקל, קינדה, דן ביטון, דין דוד, בלסינג אלקה.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*