רנו גאה להציג: חשמלית 100% -Renault ZOE

רנו גאה להציג: חשמלית 100% -Renault ZOE

קרסו מוטורס, יבואנית רנו בישראל, משיקה את רנו ZOE ,הרכב החשמלי המצליח של רנו. לזואי סוללה פשוטה לטעינה, עם יכולת הטענה של כ- %80 בשעה. סוללת הליתיום-יון לצד המנוע העוצמתי מציעים ביצועים מעולים: הספק מירבי של 88 כ"ס, מומנט עוצמתי של 4.22 קג"מ כבר החל מ- 250 סל"ד. הסוללה, בקיבולת של 22 קוט"ש, מאפשרת טווח נסיעה של 240 ק"מ )עפ"י תקן NEDC .)

הנהיגה בזואי חלקה ושקטה, ומתאימה למגוון רחב של צרכים: לנסיעות בעיר ומחוץ לעיר, לנסיעות קצרות וארוכות. לזואי, שתוכננה מראש כרכב %100 חשמלי, יתרונות משמעותיים רבים כגון: מיקום הסוללה בתחתית הרכב המאפשר חלוקת משקל מיטבית על כל המרכב, מרכז כובד נמוך, יציבות והתנהגות כביש טובה, וכן ניצול אידיאלי של המרחב הפנימי המתבטא בתא נוסעים שימושי ובתא מטען גדול ביחס לקטגוריה בנפח 338 ליטר.

הזואי תוכננה לשמירה על יעילות אנרגטית מקסימלית ויש בה יכולת להטעין את הסוללה באמצעות מערכת הבלימה כמו גם בזמן נסיעה במדרון. בנוסף, לזואי מערכות מיזוג מתקדמות המנצלות מערך של שסתומים ומעברי אוויר לחימום / קירור תא הנוסעים ללא ניצול משמעותי של סוללת הרכב. כחלק מהחשיבה ליעילות אנרגטית הוטמעו בזואי מערכות תכנות של זמני טעינה כך שהלקוח יכול להגדיר מראש את זמן הטעינה ובכך לחסוך כסף ולנצל נכון את קיבולת מערכת החשמל הביתית. בנוסף, קיימת אפשרות לתכנת את טמפ' תא הנוסעים כך שלקראת יציאה לדרך הרכב יחמם / יקרר את תא הנוסעים ל- 21 מעלות )הטמפ' האופטימאלית לנהיגה (, זאת כל עוד הרכב מחובר לעמדת הטעינה.

בנוסף לשמירה על איכות הסביבה, הזהות החשמלית של הזואי באה לידי ביטוי גם בעיצוב: היהלום הכחול בחזית, פנסים קדמיים ואחוריים עם קצוות כחולים, לצד דגשים ספורטיביים כמו מבנה "קופה", וידיות מובנות בדלתות האחוריות. רמת הגימור של הזואי גבוהה כסטנדרט – לוח מחוונים דיגיטלי מלא עם צג TFT ,חישוקי אלומיניום 16 ,"בקרת שיוט, חיישני אורות וגשם, Link-R מערכת מולטמידיה וניווט מקורית עם מסך 7 ,"מושבים דוחי מים וכתמים עם ציפוי RTeflon ועוד. הזואי תשווק בישראל ברמת גימור intense הגבוהה, במחיר של 990,131 ₪ הכולל את מחיר הרכב, מחיר עמדת הטעינה והתקנה בסיסית.

ענת מילוסלבסקי כחלון, מנכ"ל רנו בישראל: " אנו שמחים להשיק את הזואי בישראל, הרכב החשמלי הנמכר ביותר באירופה! בשנה האחרונה הוספנו למגוון רכבי רנו המשווקים בישראל את הקדג'אר ואת הטווינגו ויחד עם הזואי נראה כי לקוחות רנו יוכלו ליהנות ממבחר רכבים מעוצבים, איכותיים, חסכוניים ומהנים. אנו שמחים שמדינת ישראל מאפשרת הפחתה של 990 ₪ משווי השימוש לרכב חשמלי, הטבה שתעודד לקוחות לבחור בזואי כרכב חברה וליהנות מכל יתרונות הרכב בנוסף להטבה משמעותית. הזואי, תאפשר לקהל הרחב ליהנות מרכב חשמלי %100 עם יתרונות רבים למשתמש ולסביבה במחיר בר השגה ." לפרטים נוספים:מגי אפלבוים, דניאל

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*