רכילות בקטנה – מבזק אייטמונים

רכילות בקטנה – מבזק אייטמונים

יכולנו להתיש אתכם ולשים כל אייטם בנפרד, אבל אנחנו מתחשבים בזמן שאין לכם, אז ריכזנו את כל האייטמים ברצף, ככה שבזמן קצר תדעו הכל… יש לכם אייטמים קצרים, מעניים עם או בלי תמונה, שלחו אלינו ותיכנסו למבזק הדו-יומי, את כל הידיעות תוכלו לשלוח לדוא״ל [email protected]  או דרך דף הפייסבוק שלנו ״אשדוד פור יו״ אז בלי לחפור יותר מדי, יאללה מתחילים…

כל הידיעות והתכורות ישירות אליכם לפייס… תנו לנו לייק: אשדוד פור יו

איש העסקים רן ברנס נשבע אמונים לבחירת ליבו, שני פדידה, במשכן האירועים בית האופרה – כמובן. האירוע המרגש התקיים בראשון של השבוע ונהרו אליו כל השמנה והסלתה של העיר שנהנו מתפריט קולינארי עשיר של שף אלכס מוזיקנטסקי, עיצוב נוצץ ויוקרתי שטרם נראה והאימפרייה של "אינטרו" בראשות מגה דיג'יי ליאור אדרי גרמה למאות האורחים לפזז עד השעות הקטנות של הלילה. מברוק.

wpbaranne


gael

הקומסטיקאית של הסלבס, גאל אלקסלסי-אסרף, התעופפה יחד עם בעלה, איש העסקים דויד אסרף, לשבוע ששילב המון ביזנס ולא מעט פלז'ר בעיר האורות, פריז. את התוצאות של הביקור בעיר האורות הרומנטית, תוכלו לראות בקומפלקס הטיפוח והיופי הגדול בישראל – פרסטיז', שבבעלותה, המציע את כל הטיפולים לגוף ולנפש תחת קורת גג אחת. אטוטאלור.


rroop

אשת העסקים, ליזה ללוצשווילי, הבעלים של חברת יחסי הציבור המובילה "דיאל תקשורת", מונתה למנהלת אזור הדרום של "ארט פוטבול ישראל" בראשות עובד קראוס. הכדורגלנים המפורסמים, שכוללים את ישראל אטיאס מ"זגורי אימפריה" והחזאי דני רופ יתמודדו על אליפות העולם בכדורגל לנבחרות אמנים שתתקיים ביוני 2015 במוסקבה. בשישי האחרון ללוצשווילי ביחד עם חבריה להנהלה ולדירקטוריון: השחקן צחי נוי, הזמרת מרגול, היהלומן מנשה יזדי, איש העסקים מעולם שוק ההון, דויד שוורץ ואחר​ים​ ונפגשה עימם לאחר האימון האינטנסיבי, לתמונה ראשונה.


wpkuli

מבזק קולינארי: השף המקומי, מתן פרץ, שמאחוריו עשור בעולם האוכל, מונה לאייש את עמדת השף הראשי במסעדת "אושן" החדשה במרינה הכחולה באשדוד שבבעלות עו"ד דניאל חוטובלי. בתפריט המוצלח של "אושן" תמצאו ארוחות בוקר מפתות, פירות ים, סושי בטעם משובח והמון מובילי דעת קהל שנהנים מהשילוב המנצח של המקום והנוף הכי יפה בישראל.​​


shahaf

במסגרת הטיולים המשפחתיים של עו"ד גיל שחף עם אישתו שגית ובנותיהם, הוא שיתף בעמוד הפייסבוק שלו על החוויה האחרונה בהרי ירושלים: "עזבנו את גוש דן, ירדנו מהכביש המהיר אל דרכי העפר, ומצאנו מים צוננים בהרי ירושלים. בחצי שעה נסיעה, אתה חוזר מאות שנים אחורנית, אל הבארות, הניקבות, תעלות השקייה והטרסות". אז מי אמר שעורכי דין לא יודעים לעשות חיים?


wpred

מעצבת האופנה למידות גדולות, הסטייליסטית צילה מיכאלי, התייצבה באירוע היוקרתי שנערך במתחם G בתל אביב עם אמה, מרינה. במרכז האירוע הנוצץ: תצוגת אופנה כמובן, בו זכתה מיכאלי לתשומת לב רבה, בעיקר בזכות הלוק שהציגה, כל כולו מהקולקצייה החדשה שלה.

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*