ריהוט למשרד – גם נוחות וגם יופי

ריהוט למשרד – גם נוחות וגם יופי

כשאנחנו בוחרים ריהוט לבית או לעסק, יש שני דגשים שאנחנו צריכים להקפיד ולשים לב אליהם. ראשית, שהריהוט יהיה נוח לשימוש, שנית, שהוא יהיה בנוי ומעוצב בצורה יפה ומתאימה למקום. בלי שני הדגשים הנ"ל, אנחנו מאוד נתקשה ליהנות מהריהוט שלנו ולהשתמש בו כמו שאנחנו רוצים.

זה נכון לגבי מקרים של ריהוט לבית וזה גם נכון במקרים של ריהוט משרדי. אנחנו לא יכולים לחשוב, שאם מדובר במשרד, מקום עבודה, הרי שאנחנו לא צריכים ליהנות מריהוט אטרקטיבי, מריהוט יפה, מעוצב בטוב טעם וכן נוח. אנחנו צריכים לחשוב על שני הדברים ביחד, בין אם מדובר בשולחנות משרדיים, כסאות, ארונות או כל דבר אחר.

לפני שנסביר כיצד בוחרים ריהוט למשרד באופן כזה שהוא ישרת אותנו בצורה שלמה, גם בצד של הנוחות, בצד של האיכות וכן בצד של העיצוב, הרי חשוב לומר ולהדגיש, שיש סיבות שונות מדוע חשוב להקפיד על כך.

ראשית, מדובר ברהיטים שאנחנו נשתמש בהם מדי יום, במשך כמה שעות, למשך תקופה ארוכה. מספיק אם נחשוב על כסאות או שולחנות משרדיים, הרי ברור שאנחנו מתכוונים להשתמש בהם במשך תקופה מאוד ארוכה, ואנחנו נעשה בהם שימוש יומיומי. לכן אנחנו לא יכולים לחשוב על בחירת ריהוט שאיננו נוח ואיננו מתאים למבנה ובטח כזה שאיננו יפה.

שנית, עניין העיצוב, זה לא רק בשבילנו אלא גם בשביל הלקוחות שלנו ובכלל בשביל האורחים שיגיעו אלינו. ההתרשמות הראשונה שלהם מאיתנו תהיה מבוססת מהריהוט במקום. הם ייכנסו ויראו אותו, אז סביר להניח שזה יכול להשפיע על מה שהם יחשבו עלינו ועל השירותש אנחנו נספק להם. לכן חשוב מאוד שאנחנו נציג בפניהם ריהוט בעיצוב יפה ונעים לעין.

פרמטרים לבחירה נכונה של ריהוט למשרד

הפרמטר הראשון צריך להיות, מה שמתאים למקום, בין אם זה מבחינת סגנון, בין אם זה מבחינת התאמה לסוג המשרד ולסוג השירותים שאנחנו מספקים, ובין אם זה מבחינת מה שמתאים לנו, על פי מה שאנחנו רואים לנכון.

הפרמטר השני צריך להיות מבוסס על מה שנוח עבורנו. אנחנו צריכים לבדוק היטב, האם הכסאות נוחים ומתאימים לישיבה ממושכת, האם השולחנות מתאימים לסוג העבודה שאנחנו רוצים לבצע ועוד.

הפרמטר השלישי, מתייחס לשטח בו אנחנו מתכוונים להעמיד את הריהוט שלנו, כמה מהשטח הוא תופס, כמה הוא משאיר לנו.

הפרמטר הרביעי מתייחס לשאלת האיכות, עד כמה הריהוט עשוי מחומר איכותי שיכול להחזיק מעמד זמן רב.

תמונה: pixabay

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*