רוצה להתגרש? תחזירי לי את השעון

רוצה להתגרש? תחזירי לי את השעון

שעון יוקרתי במיוחד בשווי כחצי מיליון שקלים, עמד במרכזו של סכסוך גירושין בין בני זוג מאשדוד. לאחר שגילתה האישה כי בעלה בוגד בה, "החרימה" לו את השעון היוקרתי וביקשה שייתן לה גט, איך זה נגמר?

שעון יוקרתי במיוחד, עמד לאחרונה במוקד סכסוך גירושין בין בני זוג מאשדוד. השעון בשווי למעלה מחצי מיליון תוצרת חברת "פטק פיליפ" השוויצרית יוקרתית.

תחילתו של הסיפור לפני מספר חודשים, אז האישה תפסה את בעלה בוגד בה, ודרשה להתגרש.

רגע לפני שהבעל עזב את הבית, החליטה האישה על צעד מעניין במיוחד. היא לקחה את השעון היוקרתי והחביאה אותו אצלה, כך שהאיש לא יכול היה לגלות את מקום המחבוא.

יצוין כי שעוני אותה חברה יוקרתית נחשבים ליוקרתיים ביותר בעולם, וישנם כאלו אף בשווי מיליוני דולרים.

כך לדוגמא הוצע למכירה שעונו של נשיא רוסיה ולדימיר פוטין מדגם של אותה חברה במיליון דולר, ומי שרשאים היו לקנותו, אלו רק לקוחותיה הנבחרים של החברה. כמו כן בשנת 2010, נמכר שעון מדגם של החברה ב 2.6 מיליון דולר!.

המשא ומתן ובין הבעל לאישה, הוליד הסכם גירושין בו הסכימו הצדדים על כל הנושאים ששנויים במחלוקת והבעל אף הסכים לשלם את כתובתה של האישה.

יחד עם זאת  – היה לבעל תנאי אחד ויחיד: לקבל לידיו את השעון אשר נעלם לו.
לפני כשבוע, הוסדר בשעה טובה בבית הדין הרבני באשדוד גט, כאשר מיד לאחר הגט, הוחזר השעון לבעל בתיווך עורכי הדין של הצדדים.

עוה"ד גיל שחף, אשר ייצג את האישה, אמר בתגובה:  "אין לי כל אפשרות, מטעמי חיסיון עו"ד לקוח, להתייחס למקרה הספציפי. מה שכן ניתן לומר זה שאנחנו עושים מאמצים עליונים להביא צדדים לידי הסכמות, על מנת לאפשר להם להתחיל בחיים חדשים, ובוודאי שאנחנו דורשים מהלקוחות שלנו, לנהוג בתום לב, בהוגנות, תוך שאנחנו מקפיד לצמצם נזקים.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*