רוני לואיס הוא האדם הנכון לבניית ממ"דים באשדוד:

רוני לואיס הוא האדם הנכון לבניית ממ"דים באשדוד:

שלום רב לכולם, שמי מרטין בוקסדורף, אני פועל בתחום התמ"א 38 בעיקר באזור אשדוד ובמקומות אחרים במדינה אבל אני תושב נהריה גאה, כולל את הורי שהגיעו לאשדוד לפני חמישים וחמש שנים, ומאז כולנו שם, אנחנו לא רוצים לעבור וגאים לגור באשדוד.

הנושא של הכתבה הזו, הוא רוני לואיס קבלן ממדים באשדוד, שיצא לי להיתקל בעבודה מעולה שלו, בבניין הישן של הורי. הם גרים בבניין ישן מאוד, אולי בן 40 שנה, כולו ישן אבל בסך הכול במצב טוב. כנראה שזה היה אחד הבניינים האחרונים בנהריה שלא היה להם ממ"דים.

ניסיתי לשכנע את ההורים שלי לעבור מגורים הרבה מאוד פעמים, האמת היא שאני באמת חושב שהם יכולים וכנראה לא רוצים, זכותם. אבל השורה התתונה היא שהיו למעשה שתי אופציות עיקריות, לעשות תמ"א 38 או לעשות לכל הפחות הוספת ממד"ים, כדי לשנות את מצבו של הבניין קצת. אני בהחלט דחפתי לאופציה של התמ"א, זה נראה לי הרבה יותר הגיוני. במיוחד שזה העבודה שלי, כאמור אני עוסק בתחום ייצוג דיירים בתמ"א 38. אבל הדיירים כנראה אוהבים את הבניין כמו שהוא אז הסכמנו על הוספת ממ"דים שזה גם חשוב מאוד לבניין.

אין בעיה, זה מה שהחלטנו אז קדימה לעבודה, התחלנו להתקשר לקבלנים כאשר אני ועוד דייר אחד קיבלנו את התפקיד למצוא קבלן ממ"דים כי אנחנו מבינים בתחום. אני הבאתי כמה קבלנים שאני מכיר, אך הדיירים לא אהבו אותם בכלל, שזו זכותם. הם הביאו שניים כאשר השני היה כאמור רוני לואיס, אדם הרבה יותר בוגר מכל השאר, שזה כבר היה התחלה טובה כי אנשים בשנות השלושים שלהם זה מעט מלחיץ, אתה לא מצפה מחברים צעירים להיות מומחים במשהו, גם אם הם עשו כבר הרבה מאוד עבודות כאלו, זה בדרך כלל לא מעיד על שום דבר, אי אפשר לדעת איתם.

אני רוצה להגיד לכם חד משמעית שרוני לואיס הרשים אותנו מאוד, אדם ישר, מדבר לעניין, הסביר מה בדיוק המחיר שלו, למה זה בנוי ככה, מה רכיבי השכר שלו ומה הרווח שלו, מקסים ממש. אני התרשמתי מאוד. הלכנו לראות עבודות קודמות שלו, שזה לא פחות קריטי מלראות את האדם עצמו, גם זה היה לכאורה מרשים. אני באמת רוצה להגיד לכם שכבר ראיתי הרבה מאוד קבלנים מכל התחומים, וממנו התרשמתי מאוד, איש פשוט, צנוע, ישר דרך, פשוט בדיוק מה שאנחנו כולנו היינו רוצים בבחור שבה אלינו הביתה לעשות עבודה יקרה מאוד.

החלטנו שאנחנו רוצים להיות בטוחים וביקשנו המלצות וחוות דעת, רוני נתן לנו טלפונים של שני מתווכי נדל"ן שנותנים לו הפניות לעבודות, הם המליצו עליו בחום ואמרו שהאיש יודע לעבוד כמו ענק. התרשמנו ממנו לחלוטין, סגרנו איתו את העבודה. הוא הסביר שזה לא יקח יותר משישה חודשי עבודה כאשר הוא ישתדל הרבה יותר מהר, יפה.

העבודה יצאה לדרך, אני חייב לציין כדי לא להטעות את הקוראים היו תקלות קטנות, היו חיכוכים קטנים, אבל בסופו של דבר, שורה תחתונה העבודה הייתה ללא דופי. המרפסות יצאו מעולה, אני והוריי ושאר הדיירים, היו מאוד מרוצים. הוא עשה חדרים ממוגנים בשרוול חיצוני שהיו ללא דופי, היו אסטטיים למראה הבניין, מרשימים מאוד, אמנם הגישה אליהם לא נוחה ( חדר מתוך חדר) אבל עדיין בסך הכול זה היה איכותי ומרשים. אנחנו מאוד מרוצים מעעבודתו של רוני לואיס ואני אישית רוצה להגיד שאני אמליץ עליו ללקוחות אחרים במידה וזה יהיה רלוונטי למקרים הבאים שאיתם אני אצליח להיפגש. אני מאוד אהבתי את העבודה שלו. מקצוען אמיתי וממליץ לכם בחום על רוני לואיס. איש ישר צנוע ומבין עניין. עובד בכל אזור הצםפון ואנחנו עומדים מאחוריו עם ההמלצה שלנו אם תרצו לשאול אותנו. אנחנו די בטוחים שאתם תהיו מרוצים מהעבודה של רוני לואיס.

here

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

2 תגובות

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*