קריאה לפרקליטות לפעול לביטול הסכם עד המדינה עם הרב פינטו

קריאה לפרקליטות לפעול לביטול הסכם עד המדינה עם הרב פינטו

התנועה לאיכות השלטון פנתה היום לפרקליטות מחוז תל אביב בקריאה לפעול לאלתר לביטול הסכם עד המדינה שנכרת עם הרב פינטו, וזאת נוכח הפרתו את תנאי ההסכם, אשר באה לידי ביטוי באי-התייצבותו בפני בית המשפט ונוכח העובדה כי הסכם עד המדינה איננה ממלא עוד את תכליתו.

התנועה לאיכות השלטון פנתה היום לעו"ד שלמה למברגר, פרקליט מחוז תל אביב (פלילי) בעקבות אי התייצבותו של הרב יאשיהו פינטו לדיונים בהליך הפלילי המתנהל כנגדו. התנועה קוראת לפרקליטות לפעול לביטול הסכם עד המדינה שנכרת עם הרב והדגישה גם את סיכול מיצוי הדין בגין מעשיו לכאורה ואת חקירתו הפלילית של ניצב (בדימוס) מנשה ארביב.

הרב פינטו ממשיך במעשיו, המסכלים את פעילותן התקינה של רשויות אכיפת החוק, על ידי הימנעותו הנחרצת מלהתייצב לדיונים בהליך הפלילי התלוי ועומד נגדו, בטענות מטענות שונות שאינן – ככל שיש אמת בפרסומים בתקשורת – נתמכות על ידי מסמכים רפואיים כדת וכדין. קו ברור מחבר בין התנהלותו של הרב פינטו דאז, עת ביצע את החשדות העומדות במוקד כתב האישום שהוגש בעניינו, לבין התנהלותו עתה. תכליתן היא אחת: הפרת חמורה של שלטון החוק על מנת לחמוק משיניו של הדין הפלילי.

התנהלותו זו גם איננה מאפשרת לקדם את החקירה בעניינו של ניצב (בדימ') ארביב, שלמיטב ידיעת התנועה ספק אם נחקר מאז חקירתו הנמהרת בחג סוכות האחרון, לפני למעלה מ-7 חודשים. זאת כאשר חקירתו של ארביב היא ההצדקה לכאורה לכריתת הסכם עד המדינה עם הרב פינטו ולמתן ההטבות המפליגות בהן זכה במסגרת ההסכם.התנהלות גורמי החקירה ואכיפת החוק בעניין זה מעלה תמיהה רבה.

נוכח כל האמור, קוראת התנועה לפרקליטות לפעול לאלתר לביטול הסכם עד המדינה שנכרת עם הרב פינטו, וזאת נוכח הפרתו את תנאי ההסכם, אשר באה לידי ביטוי באי-התייצבותו בפני בית המשפט ונוכח העובדה כי הסכם עד המדינה איננה ממלא עוד את תכליתו, שהיא עצמה עודנה שנויה במחלוקת.

קרדית תמונה: http://xn--5dbfele6b0a4a.blogspot.co.il/2014_03_01_archive.html

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*