"קול העוצמה" – שנה עשירית בצל הקורונה

"קול העוצמה" – שנה עשירית בצל הקורונה

ילדי עולים עובדים למען משפחות נזקקות בעיר אשדוד

20 בני ובנות נוער, ילדי עולים, עובדים במהלך החופש הגדול באריזת וחלוקת אריזות מזון, בבית קפה חברתי ובפרויקט חופיקס באשדוד, ובתמורה לכך יקבלו שכר על עבודתם מחברת אדמה אגן במסגרת פרויקט "קול העוצמה".

"קול העוצמה" הוא מיזם תעסוקתי ייחודי שמתקיים זו השנה העשירית בעיר אשדוד ומטרתו לייצר מסגרת תעסוקתית לבני נוער בחופשת הקיץ, להקנות להם הרגלי עבודה, לצמצם ולמנוע התנהגויות "סיכוניות" ולהעצים את הנערים ובני משפחותיהם. למיזם התקבלו 20 בני ובנות נוער עם יכולות גבוהות ומוטיבציה, במטרה שבעתיד יתרמו לחברה בהתנדבות בקהילה ויתגייסו ליחידות מובחרות בצה"ל. המיזם הוא פרי יוזמה של מחלקת עולים במנהל לשירותים חברתיים בעיריית אשדוד, הפועל בשותפות ובתמיכת חברת אדמה אגן.

אילנה סיסו, מנהלת קשרי קהילה באדמה אגן סיפרה: "אנו באדמה אגן רואים חשיבות רבה בתמיכה בפרויקט המשמעותי הזה ובערכים של העצמת בני הנוער ופיתוח מודעות לסביבה. במיוחד בימים אלו ובתקופת הקורונה, ערכי החברה כמו פיתוח מצוינות, חינוך למצוינות, העצמת ילדים ובני נוער, התנדבות ותרומה לקהילה משולבים רובם ככולם במיזם ייחודי ומשמעותי זה ואנחנו שמחים על הצלחתו, מזה עשור."

צילום באדיבות אדמה אגן

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*