קבוצת ברצלונה – קצת מידע

קבוצת ברצלונה – קצת מידע

המשחקים בספרד הם מסוג המשחקים שאף אוהד שרוף לא ירצה לפספס. למעשה, הרבה מאוד ישראלים מעוניינים לקפוץ לספרד בזכות המשחקים שנערכים בקאמפ נואו. ברצלונה נחשבת כאחת הקבוצות הבולטות בליגה הספרדית, והרבה מאוד אנשים באים למשחקים עקב הנתון הבא – "לראות את מסי".

לפני שאתם מתכננים לרכוש כרטיסים למשחקי ברצלונה, תרצו לדעת קצת אודותיה, ואולי גם לרענן את הידע שלכם אודות הקבוצה הטובה ביותר בספרד. בואו נתחיל!

קצת על הקבוצה – ברצלונה

קבוצת ברצלונה הוקמה בשנות ה- 80, ליתר דיוק בשנת 1899, ומונה כ- 17 שחקנים בסגל הכללי של הקבוצה.
קבוצת ברצלונה מורכבת מ- משוער אחד, 4 בלמים בהגנה, ארבעה שחקנים בקישור, ו- 2 בהתקפה. למעשה, מדובר במערך קלאסי של 4-4-2. במצב התקפי, הקבוצה עוברת ומשנה את המערך שלה ל- 4-3-3. ההבדל המשמעותי, שכאשר הקבוצה נמצאת בפיגור, היא תעבור למשחק עם 3 שחקנים בהתקפה מאשר 2.

לקבוצת ברצלונה יש אתר רשמי, ובו ניתן להתרשם עוד יותר מהקבוצה – לקבל מידע מקיף, מקום בליגה, מראה ותלבושות, ואפילו לקבל אינדיקציה אודות ההיסטוריה ארוכת השנים. לרוב, תלבושת הבית הייצוגית שמאפיינת את הקבוצה היא בצבעי אדום כחול. לעומת זאת, בחוץ הקבוצה מיוצגת במדים שחורים.

לקבוצה יש שני כינויים – בארסה, ובלאוגרנה. קבוצת ברצלונה, מתחרה על שני גביעים חשובים – גביע המלך הספרדי, וגביע האליפות שנערך במסגרת עונות לה ליגה.

פירטנו בקצרה קצת על הקבוצה. וכעת, בואו נעבור לפירוט קצר על המגרש.

קאמפ נואו – המגרש הרשמי של ברצלונה

לברצלונה, כמו כל קבוצה אחרת יש מגרש בית רשמי ודי יוקרתי. בעבר, קראו למגרש בספרדית: "Estadi del fc Barcelona". כיום, המגרש נקרא קאמפ נואו, או באנגלית: "camp nou", ובמקרים מסוימים אנשים קוראים לו גם המגרש החדש. המגרש נמצא בעיר ברצלונה במדינת ספרד, ומסוגל לאכלס כמעט 100,000 אוהדים. למעשה, המגרש המיוחד של ברצלונה נחשב כאחד משלושת המגרשים הגדולים והיוקרתיים ביותר בעולם, וביבשת אירופה. בתוך האצטדיון תוכלו להתרשם משלל מוצרים של ברצלונה, וכן גם לבקר במוזיאון הרשמי.

בשנת 2007, המגרש הרשמי חגג 50 שנה! לכבוד השנה הזאת, התרחשה בקאמפ נואו במהלך העשור האחרון תחרות בינלאומית אשר הציגה לא פחות מ- 50 אדריכלים אשר הציגו את רעיונותיהם העיצוביים למגרש החדש. בסופה של האירוע, הוכרז משרד אדריכלים גדול מאוד כמנצח, לא אחר מ- פוסטר ושות'.

במהלך התוכנית, בין ההחלטות שעלו לבמה הוא הרחבת האיצטדיון לקצת יותר מ- 100,000 מושבים.
מדובר באיצטדיון מושקע בלא פחות מסכום של 250,000,000 יורו. יחסית לאצטדיונים אחרים מדובר בסכום מטורף של כסף, שכל כולו הוקדש למאמצים ולשמירת המבנה המקורי של האיצטדיון.

בקיצור – העיצוב הקלאסי הנקי והיוקרתי, ויחד עם נוחות מקסימלית, מדובר באחד המגרשים הגדולים והאיכותיים ביותר. לכאלה שיצא להם להגיע, זה היה פשוט חוויה. מי שמעוניין בכרטיסים או חבילות ספורט לברצלונה, יוכל למצוא מידע נוסף כאן: https://sportek.co.il/product-category/%d7%97%d7%91%d7%99%d7%9c%d7%95%d7%aa-%d7%a1%d7%a4%d7%95%d7%a8%d7%98-%d7%9c%d7%91%d7%a8%d7%a6%d7%9c%d7%95%d7%a0%d7%94/

כרטיסים למגרש – איפה ואיך קונים

אז הבנו היטב מהי קבוצת ברצלונה, וכמה המגרש הרשמי יוקרתי ואיכותי. כעת, בואו נדבר על הנושא החם – "כיצד אני משיג כרטיס למשחקי ברצלונה". כרטיסים למשחקי ברצלונה יכולים להיות זולים, ויכולים להיות יקרים. הכל תלוי היכן ואיפה אנו רוכשים אותם. רצוי ללכת על משחקים שנחשבים הדובדבן שבקצפת! לדוגמא: משחקים שנערכים מול קבוצות בליגת האלופות, או מול ריאל מדריד במסגרת הקלאסיקו.

הכירו את השם והפרטנר שלכם – ספורטיבי! בספורטיבי מודעים לחשיבות הכרטיסים וחבילות המשחקים, ואנו תכננו לכם היטב מחירים ועלויות נמוכות משאר המקומות. אצלנו גם תוכלו למצוא אמא ואבא, דרכים מגוונות להתקשרות, ושירות מהיום להיום.

אנחנו כאן תמיד עבורכם, ונשמח לספק לכם את המחירים הטובים ביותר לברצלונה. פנו אלינו בכל עת בטלפון – 055-722-7267, או לחלופין בעמוד הפייסבוק שלנו ובווצאפ.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*