קארין וקסמן ויאנה קרמרנקו מאשדוד קיבלו קריטריון לטוקיו 2020

קארין וקסמן ויאנה קרמרנקו מאשדוד קיבלו קריטריון לטוקיו 2020

קארין וקסמן ויאנה קרמרנקו מאשדוד החברות בנבחרת ישראל בהתעמלות אמנותית קיבלו את אתמול את הקריטריון המיוחל לאולימפיאדת 2020 שתתקיים בטוקיו.

זהו הישג אדיר בראש ובראשונה עבור מדינת ישראל שתשתלב באולימפיאדה הקרובה באחד מענפי הספורט היוקרתיים ביותר, בנוסף כבוד גדול לעיר אשדוד ששולח למשימה הזו 2 מבנותיה.

העיר אשדוד עוברת ללא ספק שינוי חיובי ואפילו היסטורי, אולימפיאדת טוקיו תשלח כ-6 נציגים מ-3 תחומי ספורט שונים לאולימפיאדה, הרמת משקולות, שחייה והתעמלות אמנותית.

זהו הישג תקדימי עבור העיר אשדוד שהופכת את המצויינות ליעד, ברשות הספורט כבר עמלים על קריטריונים שלא היו קיימים בעבר עבור טיפוח ספורטים אולימפיים, לפני ואחרי אולימפיאדה וכן עבור כאלה עם פוטנציאל ממשי להגיע להישגים אולימפיים.

ברשות הספורט החלו בכמה וכמה פרוייקטים של מצויינות שעתידים להמשיך ולשלוח באולימפיאדות הבאות נציגים אולימפיים בעתיד מתחומים שונים תוך שמירה על התחומים הקיימים וטיפוח הספורטאים הצעירים שייצגו אותנו בטוקיו.

משה בוטרשווילי, המשנה לראש העיר ויו״ר רשות הספורט: ״אשדוד הופכת לעיר הספורט של ישראל גם הלכה למעשה כשהיא מספקת כ-6 ספורטאים לאולימפיאדת טוקיו. רשות הספורט עוברת תהליך משמעותי עם אתגרים גדולים לטיפוח מצויינות וספורטאים אולימפיים במגוון ענפי ספורט. נמשיך לשאוף, נמשיך לטפח ונמשיך להצטיין. ישר כח לקארין וקסמן ויאנה קרמרנקו על ההישג המדהים״.

יורם אסרף, מנכ״ל רשות הספורט: ״בראש ובראשונה אני מברך באופן אישי את קארין וקסמן ויאנה קרמרנקו על ההישג המרשים והגאווה שהן מביאות לעיר אשדוד, אולימפיאדת טוקיו מהווה עבור רשות הספורט ציון דרך משמעותי בתפיסה לגבי המצויינות בספורט, אנו עורכים במקביל את השינויים בהלימה להישגים יוצאי הדופן של הספורטאים האשדודים ומייצרים קרקע יציבה ותואמת בהכנות לאולימפיאדות הבאות. הרשות רואה במצויינות ערך עליון ומטרה לגוון ביותר ויותר ענפים בהם ייצגו בני העיר אשדוד את העיר באולימפיאדות הבאות״.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*