קאוצינג לנפש, אימון לשגרת הקורונה

קאוצינג לנפש, אימון לשגרת הקורונה

בשיתוף פרמה גורי

רבים מחלקים את החיים שלהם ל"לפני הקורונה" ולחיים מהרגע התפרצות המגיפה. הבידוד החברתי, הלחץ מפני הידבקות, פגיעה בפרנסה. כל אחד חווה את ההשפעות של הקורונה בדרך אחרת ומה שבטוח המתח לא מוסיף לבריאות ודווקא בתקופה בה חשוב לשמור על מערכת חיסונית מתפקדת הלחץ נותן אותותיו ומחליש את הגוף.
איך תוכלו להתמודד עם הלחצים שהביאה עמה הקורונה? טיפול בפרחי באך שהם פיתוח של ד"ר א. באך, רופא אנגלי, יכול לסייע כאשר הוא מבוסס על התאמת פרחי באך למצב הרגשי לפי הצרכים הייחודיים של כל אחד ואחת. התפיסה היא ששינוי של רגשות שליליים מסייע גם באיתנות הפיזית וישנן 38 תמציות של פרחי באך ומתוכן כאלה המתאימות למצבים הרגשיים הסוערים בשגרת הקורונה.
לפניכם היכרות עם מספר תמציות פרחי באך שיכולות להיות רלבנטיות לכם בתקופה זו:

תמציות פרחי באך ללחץ וחרדה זמנית

בעת הקורונה אנו עשויים לחוש פחדים שונים, שלא תמיד מוסברים במיוחד בתקופה בה יש הרבה חוסר וודאות. תמצית ASPEN שמתאימה אם אתם לא מצליחים להירדם בגלל פחד זמני כלשהו, מבועתים ממה שיקרה.
בתקופת הקורונה רבים חשים שהם עומדים לאבד שליטה בגלל שאין להם שליטה על המצב ולא ברור אפילו מה יקרה מחר. תמצית CHERRY PLUM מתאימה למצב רגשי זה של חשש זמני מפני מחשבות חשוכות בעקבות התקופה ולמי שאינו מסוגל להתמודד עם החששות ולהרפות. התמצית מסייעת בהתחברות לכוח הפנימי שלך.
שגרת הקורונה היא לפעמים שגרה בלתי אפשרית של עבודה מהבית כשברקע הילדים בזום והורים שנדרשים להיות "מפעילי זום" ובו זמנית לעמוד במשימותיהם בעבודה. תמצית פרחי באך ELM מתאימה למצבים רגשיים של עומס אחריות וחוסר יכולת להתמודד לבד. אם אתם חשים שאתם לא מסוגלים להתמודד עם המשימות וכורעים תחת העומס ואפילו חווים של סוג התמוטטות רגשית זמנית או לוקחים על עצמכם אחריות רבה מדי שאתם צופים ש"תעלה לכם ביוקר" מהבחינה הרגשית כדאי לנסות את תמצית פרחי באך הנהדרת ELM.

בתקופת הקורונה קשה מאוד לראות את הסוף, לפחות נכון לכתיבת שורות אלה ורבים מרגישים שהם במצב של הרמת ידיים או איבדו את התקווה. תמצית GORSE מיועדת למי שחש חוסר תקווה גדול, עסוק בלרצות אחרים, אבל שוכח את עצמו ומתקשה לראות איך המצב משתפר ולשמור על אופטימיות.
מרגישים עם הזמן שאתם יותר חסרי סבלנות וקצרי רוח כלפי הסובבים אתכם? תמצית באך בשם IMPATIENS יכולה לסייע. תמצית פרחי באך זו מתאימה למי שמתרגזים בקלות וחסרי סבלנות, מוצאים את עצמם מתוסכלים בסיטואציות רבות וחווים התפרצויות של רוגז וחשים חוסר מנוחה תמידי.

ניתן להזמין פורמולה אישית לפי סוגי התמציות, אבל כדאי לקחת בחשבון שלרוב התאמת תמציות פרחי באך נעשית על ידי מטפלי פרחי באך שלמדו את התחום וידעו להתאים את התמצית על פי הרקע של המטופל ואופן הטיפול. הטיפול מתאים לאוכלוסייה מגוונת וגם לילדים כי מדובר בתמציות על בסיס רכיבים טבעיים ואין תופעות לוואי ידועות.

היכנסו לאתר פרמה גורי לסקירת 38 תמציות פרחי באך למצבים רגשיים יומיומיים שונים שחשוב להכיר.

צילום: RF123

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*