צימרים לפי שעה ליד אשדוד בית מעץ

צימרים לפי שעה ליד אשדוד בית מעץ

היכן ניתן למצוא סוויטות רומנטיות לבילוי זוגי סמוך לאשדוד? כיצד שומרים על דיסקרטיות בצימרים בית מעץ? מה כוללות הסוויטות המפנקות של בית מעץ?

חולמים על צימר מפנק כדי לבלות בו שעות של אינטימיות זוגית בלתי נשכחת? לא רוצים לנסוע רחוק ולבזבז זמן יקר בדרכים ? בית מעץ הוא בדיוק המקום בשבילכם. הסוויטות של בית מעץ מחכים לכם 24/7 גם בימים שישי ושבת, עם סוויטות מפנקות ומאובזרות(עם או בלי ג'קוזי), חנייה פרטית, מקורה ודיסקרטית הצמודה לחדר והכל, במרחק חמש דקות בלבד מהעיר אשדוד, ליד צומת עד הלום ובמיקום נחבא אל העין ודיסקרטי.

סטנדרטים גבוהים לאהבה

צימרים לפי שעה ליד אשדוד בית מעץ, מחכים לכם במרחק נסיעה של חמש דקות בלבד מהעיר אשדוד. כאן תוכלו ליהנות מחדרים מאובזרים בסטנדרטים גבוהים במיוחד הכוללים חדרי מקלחת זוגיים (עם מגבות גוף ופנים, סבון ושמפו), מיני בר, מכונת אספרסו, מטבחון, סלון מפנק, שתיה קלה וחמה על חשבון הבית, טלוויזיית LCD בכבלים, מיזוג אוויר, תאורה עמומה, מיטות KING SIZE מפוארות ואווירה מפנקת לחוויה מושלמת.

להתפנק בכל רגע

בבית מעץ עושים הכל על מנת שהשהות שלכם במקום תהיה מושלמת. תוכלו לבחור בין סוויטה מפנקת עם ג'קוזי (250 שקלים) או סוויטה מפנקת ללא ג'קוזי( 200 שקלים) בחדרים המאובזרים והמפנקים, תיהנו מרמת ניקיון גבוהה במיוחד הכולל שירות חדרים ומאפשר לכם ליהנות מפינוקים נוספים בהזמנה אישית כגון אלכוהול ונשנושים (בתוספת תשלום). כל חדרים באשדוד בצימרים בית מעץ מעוצבים בטוב טעם וזאת על מנת להעניק להם אווירה רומנטית לרגעים מרגשים של אהבה ותשוקה.

שומרים על הפרטיות שלך בכל רגע

הפרטיות שלכם חשובה לנו ולכן, בבית מעץ הדיסקרטיות נשמרת מרגע ההזמנה ועד רגע היציאה מהמתחם. הכניסה למתחם נעשית באמצעות שער חשמלי המופעל בשלט רחוק ללא שומר. לכל חדר, חנייה פרטית מקורה והתשלום עבור השהות מתבצע דרך תיבה הנמצאת בחדר. בנוסף, כל בקשה או הזמנה משירות החדרים מתבצעת בתאום מראש עם הלקוח וכמובן, בדיסקרטיות מלאה.

רגעים מרגשים של אהבה בבית מעץ

אם אתם מחפשים סוויטה רומנטית, מפנקת ודיסקרטית לברוח אליה מהמולת היומיום אך מעוניינים לשהות בה זמן קצר של כמה שעות בלבד, בית מעץ היא המקום עבורכם. כאן, תוכלו ליהנות מצימר ברמה אחרת בסטנדרטים הגבוהים ביותר ובאווירה קסומה. את החדר תוכלו להזמין בכל עת שתרצו 24/7 גם בימי שישי ושבת וליהנות מכמה שעות של הנאה (עד שלוש שעות בעלות של 200-250 שקלים בלבד) והכל, במרחק של חמש דקות בלבד מהעיר אשדוד, בצומת עד הלום במיקום דיסקרטי במיוחד ונחבא מהעין. בבית מעץ, ישמרו על הפרטיות שלכם ויעניקו לכם את כל האמצעים על מנת לשמור על דיסקרטיות מלאה כולל חניה צמודה לחדר שלכם ותשלום בתיבה מיוחדת ללא קשר עין עם איש. מהיום, חוגגים את האהבה בבית מעץ.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*