ציוד הגברה מקצועי לבניית אולפן ביתי בקלות

ציוד הגברה מקצועי לבניית אולפן ביתי בקלות

כיום יכולים כל אחת ואחד מאיתנו להקים לעצמם אולפן ביתי ברמת איכות מקצועית ובהוצאה כספית נמוכה (ביחס לאיכות הסאונד שנוכל להפיק באולפן זה). ציוד הגברה מקצועי וייעודי הוא מה שיאפשר לנו לעשות זאת כמו שצריך.

בהשקעה לא גדולה במיוחד בציוד ההגברה המתאים ניתן להקים כמעט בכל בית או דירה אולפן ביתי אשר יאפשר לנו להתנסות ולהקליט ללא הגבלה, באיכות שמע שלפני כמה עשרות שנים לא הייתה קיימת גם באולפנים הגדולים והמקצועיים ביותר. כיצד נוכל להבטיח כי אנחנו אכן רוכשים את כל מערכות ההגברה והציוד ההכרחי מצד אחד, אך גם כי אנחנו לא נקלעים להוצאות גדולות מדי מצד שני?

לתעדף ציוד הכרחי ולא להתפשר על איכות – הדרך הנכונה לאולפן ביתי

בבואנו לבנות אולפן ביתי איכותי ומהנה באמת, חשוב קודם כל להכיר בעובדה כי אחרי הכל מדובר באולפן ביתי אשר סביר להניח שיהיה מוגבל יחסית בשטחו, כמו גם בתקציב שיוקצה להקמתו. לכן, נהיה חייבים לתעדף את פריטי ציוד ההגברה הנחוצים והחשובים ביותר, ולהתחיל מהם. לאורך זמן נוכל להמשיך ולרכוש עוד פריטים פה ושם, וכך לאט לאט נוכל לשדרג את האולפן הביתי ולהעלות את רמתו בעקביות. אך בתור התחלה כדאי לעשות רשימה של פרטי ציוד ההגברה אשר בלעדיהם לא ניתן להקים אולפן כלל, ולהתחיל מהם.

נקודה שנייה וחשובה לא פחות היא לא להתפשר על איכות ציוד ההגברה שאתם רוכשים. גם אם זה אומר שההקמה הראשונית של האולפן תידחה מעט או כי ייקח לכם יותר זמן לשדרג ולהוסיף ציוד אולפני ופריטים נוספים – אל תתפשרו על איכות והתחילו עם אולפן קטן ומינימאלי אם אין לכם מספיק כסף, אך כזה המורכב מציוד הגברה והקלטה איכותי באמת, ולא מחיקויים זולים אשר יוציאו סאונד בינוני או גרוע וגם יתקלקלו במהרה יחסית…

מכבלים בסיסיים ועד מגבר אוזניות – מבחר רחב וחשיבות רבה לבחירה נכונה

כאשר אנחנו מתחילים להקים או לצייד את האולפן הביתי שלנו בציוד הגברה והקלטה, חשוב להכיר כי בעולם מערכות ההגברה קיים כיום מבחר רחב וחסר תקדים, כזה שלא היה קיים לפני עשרים שנים בלבד. כלומר, עבור כל אחד מהפריטים להם אנו זקוקים עבור האולפן הביתי נוכל למצוא מוצרים מתחרים רבים ואלטרנטיבות שונות, כל פריט והמאפיינים שלו, כמו גם רמת איכות שונה, מחיר מעט שונה וכו'.

לדוגמה, מגבר אוזניות הוא פריט שכדאי שיהיה בכל אולפן בו מעוניינים להקליט כמה אנשים או כלים, גם כאשר מדובר באולפן הביתי שלכם. חיפוש מהיר יבהיר לכם כי גם פריט ציוד מקצועי וייעודי דוגמת מגבר אוזניות ניתן למצוא כיום בטווח רחב של יצרנית, מחירים ומאפיינים טכניים. על מנת להבטיח כי מגבר האוזניות אכן יעשה את עבודתו נאמנה ושרת אותנו לטווח הארוך, כדאי לבחור בקפידה – לקרוא לפני כן על הדגמים השונים, למצוא את מה שהכי מתאים לאולפן שלכם, לערוך השוואת מחירים, לוודא כי מקבלים אחריות מלאה וכו'.

לסיכום, כיום ניתן לבנות בקלות ובמהירות יחסית אולפן ביתי, וניתן לעשות זאת בהוצאה סבירה לחלוטין. רק וודאו כי אתם רוכשים את פריטי ציוד ההגברה וההקלטה שבאמת נחוצים עבורכם, כי אתם בוחרים בצורה מודעת ויסודית וכי אינכם מתפשרים על איכות הפריטים.

***בשיתוף טרטל – חנות אונליין של ציוד הגברה. כנסו ללינק כאן וצפו במבחר הגדול של מערכות הגברה של המותגים המובילים בתחום.

צילום: Depositphotos

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*