צו הארנונה אושר ועבר במועצת העיר

צו הארנונה אושר ועבר במועצת העיר

סעיף משמועתי מאוד וייחודי ייתכן וגם תקדימי ברמה הארצית הגדלת שיעור בהנחה בארנונה לאוכלוסיית נכי רדיפות הנאצים וניצולי שואה שהוכרו על ידי המדינה .

מתוך הסעיף:

הגדלת שיעור ההנחה בארנונה לאוכלוסיית נכי רדיפות הנאצים וניצולי שואה העונים להגדרה בהתאם לתקנות ההסדרים במשק המדינה 1993-תשנ"ג סעיף 2(4) א-ו לשיעור של 100 אחוז עד 100 מ"ר שטח הנכס הכפוף לאישור משרד הפנים.
ההנחה בארנונה הקיימת היום הינה בשיעור של 66% עד לשטח של 70 מ"ר למשפחה עד 4 נפשות ועד לשטח של 90 מ"ר למשפחה העולה על 4 נפשות .

ההסבר לבקשה – בהמשך לבקשות שהתקבלו בנושא ומתוך רגישות לאוכלוסייה מיוחדת זו.
מי הם מגישי הבקשה המרגשת מאוד אשר מכבדת את ניצולי השואה.

לפני מספר חודשים פנתה גב' נורית טופז מתנועת אשדודים בהצעה לראש העיר ד"ר יחיאל לסרי:

הרחבת ההקלה בתשלומי הארנונה של שורדי השואה בעיר ,במכתב נימקה גב' טופז את סיבת הבקשה של ההצעה ובעיקרה כפי שכתבה : לאור פניות שורדי השואה אליי להקל במעט על חיי היום יום שלהם וכמי שיודעת שנושא שורדי השואה קרוב לליבך ואף הבאת להצבעה לשולחן מועצת העיר לביטול הארנונה לשורדי השואה עם 100 אחוזי נכות ,אחת ההצעות המרגשות ביותר והחשובות
בהמשך כתבה נורית לראש העיר שהצעתה היא להגדיל את ההנחה בארנונה לכלל ניצולי השואה ולהעניק להם הנחה בגובה 50 אחוזים.

ראש העיר מגדיל את ההצעה מ-50 אחוז ל-100 אחוזים.

ראש העיר, ד"ר יחיאל לסרי, הגיב לגב טופז שהצעתה אכן נכונה וביחד הם הגישו את הצעתם לוועדת הכספים עם המלצה על הנחה בגובה 100 אחוז עד 100 מטרים ראשונים לניצולי שואה המוכרים על ידי המדינה. וועדת הכספים כאמור אישרה את הסעיף ואתמול פרוטוקול הוועדה אושר במועצת העיר .
חשוב להדגיש שאישור ההנחה מותנה באישור משרד הפנים .

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*