פרשת "המזגן מרעיש" תגיע אל בית המשפט.

פרשת "המזגן מרעיש" תגיע אל בית המשפט.

פרשת המזגן: "מפגש אילן" הגיש בקשה להישפט כזכור, בתחילת חודש יולי הגיעו פקחית ושוטר מהשיטור המשולב בעיר, בשעה 2:20 בלילה אל "מפגש אילן", בית קפה הממוקם ברוגוזין 72 באשדוד, בטענה כי התקבל דיווח במוקד העירוני על רעש שיוצא מהמזגן. לטענת הבעלים, אילן בר שלום, הוא יצא מבית הקפה יחד עם השוטרים והוכיח כי לא קיים רעש היוצא מבית העסק. בתוך כך יצוין כי מאידך, השוטרים לא הגיעו עם מד דציבלים ובשיקול הדעת שהפעילו בחרו לסיים את הפניה שלטענתם נעשתה למוקד ע"י שכנה המתגוררת בבניין סמוך, בדו"ח על סך 730 שקלים.

הדוח

לאחר שיחות שנערכו בין מחלקת הבטיחות בעיר לעוה"ד לורה מישוק, המייצגת את "מפגש אילן", הוחלט להעביר את ההחלטה בסוגיה לדייני בית המשפט, זאת לאור סירובה של עיריית אשדוד לבטל את הדוח. בנימוקי הבקשה להישפט, ציין אילן בר שלום: "המזגן לא הרעיש ואפילו לא נעשתה מדידה. גם אם היה מרעיש בשל תקלה, היה ראוי לתת אזהרה והזדמנות לתקן את הליקוי במזגן. עם זאת המזגן בכלל לא הרעיש. כל הדוח הוא התנכלות בלבד והם מסתתרים מאחורי הודעה שלא הייתה. ברור שאם זה היה מפריע באותו היום, זה גם היה מפריע ביום למחרת, כי לא נעשה שינוי במזגן או במנוע שלו".

עוה"ד לורה מישוק, מסרה: "טוב היה לו העירייה הייתה מבינה את טעותה ולו רק מעצם אי ביצוע מדידת עצמת הרעש לה היא טוענת ומבטלת את הדוח, במקום לגרור אזרח תמים לצורך בהגשת הליך ובזבוז כספי עירייה על עורכי דין. המזגן מעבר לחשיבותו בקירור המקום בתקופה כה חמה כבתקופה זו נדרשת על מנת לשמור על טריות המוצרים והשירות שניתן לציבור. בנוסף, יחשוב כל תושב אשדוד, המנסה לברוח מהחום הכבד איך היה מגיב לדוח מעין זה מבלי שהתבצעה בדיקה כראוי ומבלי שניתנה לכל הפחות האפשרות לתקן את הליקוי במידה והיה קיים ליקוי באמת, דבר שלא התקיים במקרה זה".

 

hot2

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*