פיני עייש חתם בהפועל אשדוד

פיני עייש חתם בהפועל אשדוד

אמנם מדובר בליגה ג׳ עם נגיעה בליגה ב׳ אך באשדוד או רק באשדוד יכולות 2 הקבוצות הללו לייצר רעידת אדמה עם עוצמה בסולם ריכטר שגוברת על חגיגות עליה של קבוצה לליגה עם 5,000 איש באמפי.

מאמן עירוני אשדוד, פיני עייש, אותו מאמן שרקד ופתח שמפניות רק לפני ימים אחדים אחרי חגיגות הדאבל ההיסטורי וההעפלה לליגה ב׳ חתם מתחת לרדאר של כל התקשורת עם האדומים של הפועל אשדוד. הרשת החברתית גועשת בתיאורי הבגידה של עייש אך דווקא בראש הפירמידה נשמע היו״ר רגוע.

בפוסט שהוציא מייסד הקבוצה סער גינזבוקסקי כתב ״חברים, בואו לא נתרגש יותר מדי, עירוני אשדוד יותר גדולה מפיני עייש ומכל שחקן חסר כבוד אחר שילך איתו לשם…״ לדבריו פיני חתום ל-3 שנים עם עירוני ואם נראה לו שזה יעבור חלק הוא כנראה בחר לא טוב את היריב המשפטי שלו. סער שבית המשפט הפך לבית השני שלו הוסיף וכתב בפוסט האישי ״את הסיפור עם פיני כמובן שנסיים בבית המשפט ונדאג להציג אותו בצורה מסודרת ככה שתדע כל קבוצה שתרצה לחתום איתו בעתיד, עם מי היא נכנסת לרומן.״

sahar

הנהלת הצהובים עסוקה כרגע בבחירות ההנהלה המחודשת כפי שקבע תקנון קבוצת האוהדים ומשם יצאו למתפרצת משפטית נגד המאמן.

גינזבורסקי הוסיף כי ידע על ה״מחטף״ ולא הופתע היום עם הפרסומים הרשמיים, עוד הוסיף גינזבורסקי כי מתוכננת הפתעה נעימה בגזרת ההחתמות לעונה הבאה.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*