על שפת הכנרת – מתחילים את השנה עם חופשה מפנקת בצפון

על שפת הכנרת – מתחילים את השנה עם חופשה מפנקת בצפון

שנה חדשה היא בהחלט הזדמנות מעולה להתאפס, לצבור אנרגיות ממקורות חדשים, לעשות חשבון נפש, לקבל החלטות ואולי גם להיפתח לשינויים.

יש לא מעט דרכים למצוא בדיוק את האתנחתא הזו שתשעין אותנו לאחור ותמלא לנו את כל המצברים מחדש – אנחנו ממליצים על חופשה מרגיעה ומפנקת בצפון הארץ, ממש אל מול יופייה הממכר של הכנרת.

כוכב הצפון
כל ישראלי מכיר את האווירה הפסטורלית שעולה מיד בדרך לצפון. כבר בנסיעה מתגלים מגוון נופים מופלאים וציוריים ממש והאוויר צלול ונקי ברמה אחרת, כאילו עומד לבשר על חדשות טובות שיגיעו בקרוב. הצפון מאפשר התרחקות אידיאלית מהצפיפות והרעש היום יומיים, כך שנסיעה לחופשה באזור היא הזדמנות נפלאה לפתוח דף חדש דווקא לקראת ראש השנה.

אין ספק שאפשר למצוא המון מקומות נפלאים בצפון, אך אם מבקשים שלווה ארץ ישראלית מושלמת ומיוחדת, כדאי לכוון את הנסיעה אל העיר טבריה, בדגש על מיקום עם תצפית ישירה ונגישה אל הכנרת הקסומה.

כדי להתפנק בחופשה אמתית, וללון במקומות מפנקים ומאובזרים היטב, מומלץ להזמין מלונות בטבריה וליהנות מחדרים ממוזגים ונעימים, טיפולי ספא, ארוחות, בריכות ועוד המון חוויות לחופשה מפנקת באמת.

אוי כנרת שלי
הרבה שירים וסיפורים כבר נכתבו על הכנרת, ואין ספק שהיא ראויה לכך בכל רמ"ח טיפותיה. הכנרת היא אגם המים המתוקים היחיד בישראל, והיא נכס טבע של ממש. כבר שנים שהיא מהווה מוקד אטרקטיבי מרכזי עבור ישראלים ותיירים רבים שמגיעים לטבול בה מכל העולם.

הכנרת מציעה מגוון חופים שטופי שמש, ביניהם: חוף התכלת, חוף לבנון, חוף צמח ועוד.
חלק מהחופים אף מציעים פעילויות שונות, כגון אירועים שנתיים ופסטיבלים מיוחדים.

חופשת בוטיק
לאלה מאתנו המעוניינים בחוויה שקטה ואינטימית עוד יותר, מומלץ להיות ממוקדים ולהגיע לחופשה במלון בוטיק. מדובר בעצם במלון עם קונספט בלעדי, המתבסס על טהרת השלווה והשקט. מלון בוטיק מכיל כמות חדרים מצומצמת מהרגיל, הוא בעל עיצוב ייחודי, יש בו פינוקי ספא, יוקרה ואלגנטיות כובשת ומלאת קסם.

מלון בוטיק הממוקם על שפת הכנרת, יבטיח את החופשה המרגיעה המושלמת, בעיקר לאלה המתכננים חופשה זוגית רומנטית.
זו ההזדמנות להירגע וליהנות יחד מחדרי בוטיק מעוצבים ומרווחים, טיפולי ספא מפנקים, ארוחות עשירות, בריכה ועוד המון חוויות בוטיק שיהפכו את החופשה לחוויה המושלמת בצפון.

לסיכום,

יש לנו ארץ נהדרת ולא תמיד אנחנו חייבים למהר למצוא את הדרכון ולארוז מזוודה לחו"ל. לפעמים אפשר פשוט למצוא את השקט ממש במגרש הביתי שלנו, בנסיעה נעימה ברכב ובצפייה בנופים ארץ – ישראלים יפיפיים מאין כמותם.

לקראת ראש השנה המתקרב בצעדי ענק, כנראה שאין יותר אידיאלי מלעשות חשבון נפש ולפתוח תקופה חדשה בצפון היפה ובחופשה מרגיעה עם תצפית אישית ממש בגולדן רינג של הכנרת.

הכתבה בחסות רשת מלונות פתאל המציעה מלון בוטיק על שפת הכנרת ומלונות בטבריה לחופשה משפחתית באזור הצפון. לפרטים היכנסו לאתר

 

 

נכתב על שירן סרוסי

 

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*