עיצוב ופיסול אף ללא ניתוח

עיצוב ופיסול אף ללא ניתוח

כשאתם חושבים על הליך אסתטי באף, אתם בטח חושבים על הליך כירורגי. במקרים רבים זה אכן המצב, אבל האם שמעתם על הטיפול שנקרא ׳עיצוב אף ללא ניתוח׳ שהולך וצובר פופולריות רבה?

ניתוח אף הוא עדיין אחד ההליכים הקוסמטיים המבוקשים ביותר. אבל יש מקרים בהם אין צורך לבצע ניתוח כדי לשפר את מראה האף ואפשר לעשות זאת באמצעות הזרקת חומרי מילוי.

מהו עיצוב אף שאינו כירורגי?

פיסול או עיצוב אף ללא ניתוח הוא הליך שנעשה בעזרת חומרי מילוי המוזרקים לאזור המטופל באף, ומאפשרים למטפל לעצב ולפסל את האף ללא כאבים, במהירות וביעילות.

ניתן לבצע הזרקות מילוי בחלקים רבים בפנים, ולעתים קרובות הן משמשות לעיבוי השפתיים, להעלמת קמטוטים או להוספת קווי מתאר לקו הלסת או לקו הסנטר.

היום, חומרי המילוי הם דרך יעילה לפיסול אף ללא ניתוח תוך יצירת אשליה של ניתוח אף אבל ללא הניתוח עצמו. טיפול זה לא יכול לתת מענה לכול הבעיות המבניות שאנשים רוצים להעלים מהאף.

היתרונות של שיטה זו הם: תוצאות מידיות ללא זמן השבתה. עם זאת, חומרי המילוי מתפוגגים עם הזמן, כך שלאחר כשנה או יותר, יש צורך לשוב ולעצב את האף.

עיצוב אף – מה הוא יכול לשפר?

עיצוב האף לא נועד לאנשים שרוצים לשפר את האף בלי לעבור ניתוח. זו נקודת מבט פשטנית מדי על התהליך, ועלולה להוביל לתסכול ולאכזבה.

לחילופין, עיצוב אף ללא ניתוח הוא אפשרות בת קיימא לאלה שרוצים להוסיף לאפם. זה נשמע אולי כאילו הליך זה מתאים רק למי שרוצה אף גדול יותר, אבל היכולת של הזרקת חומרי המילוי להוסיף לאף מתגלה כדרך מפתיעה ויעילה להפליא ליצירת אשליה של צורת אף משופרת.

כיצד יכול פיסול אף ללא ניתוח לשפר את מראה האף?

ההתייחסות לפיסול האף בעזרת הזרקות מילוי, כאל הליך שמסוגל להוסיף לאף, מאפשרת להציע שיפורים לכמה בעיות במבנה האף:

  • גשר אף נמוך – עיצוב אף ללא ניתוח עשוי להיות אופציה טובה למקרה זה. על ידי הוספת מילוי ניתן להרים ולבנות מחדש את גשר האף הנמוך.
  • בליטה על האף – למרות שלא ניתן להשתמש בחומרי מילוי כדי להסיר בליטה מהאף, לעתים, ניתן למלא את האזור שסביב הבליטה בחומר מילוי, ולהעניק לאף מראה חלק וישר יותר. זה לא יהפוך את האף לקטן יותר, אבל זה יכול לשפר את הפרופיל ואת קווי המתאר של האף. טיפול זה יכול להיות יעיל ביותר כשמדובר בבליטה קטנה או בגבנון קטן. כאשר מדובר בבליטה גדולה, נראה שניתוח אף יהיה הבחירה היעילה ביותר.
  • שקע בגשר האף – עיצוב אף ללא ניתוח יכול לתקן שקע או שיפוע בגשר האף. חומרי המילוי מתאימים מאוד למצבים כאלה, כי המטרה היא להוסיף למבנה האף במקום להחסיר ממנו.
  • אי סדרים – עיצוב אף ללא ניתוח עשוי להיות יעיל לתיקון אי סדרים שונים באף, או לשיפור הסימטריה שלו. ניתן למלא אזורים לא סדירים כדי ליצור אשליה של מבנה אף סימטרי.
  • תיקון לאחר ניתוח אף – לעתים, אנשים שעברו ניתוח אף ולא מרוצים מהתוצאה מחפשים דרך לשפר את מראה האף שלהם בלי ניתוח. במקרים מסוימים עיצוב האף ללא ניתוח יכול לעזור.

עיצוב אף – מה הוא לא יכול לשפר?

יש מקרים שבהם פיסול אף ללא ניתוח יכול להיות חלופה מצוינת לניתוח. אך יש מקרים שבהם הדרך היחידה להשגת תוצאות רצויות היא באמצעות ניתוח. לדוגמה:

  • בליטה – לא ניתן להסיר מהאף בליטה או גבנון בולטים, ללא ניתוח. למרות שניתן להזריק חומרי מילוי לבניית האף מסביב לבליטה כדי להפוך את המראה לשטוח יותר, פעולה זו מוסיפה לאף. אז אם אתם רוצים אף קטן יותר, או להסיר פיזית של הבליטה – ניתוח הוא כנראה הבחירה הטובה ביותר.
  • אף בולבוסי – כדי להקטין את קצה האף הבולבוסי, יש צורך לעבור ניתוח.
  • נחיריים רחבים – כדי להצר את צורת הנחיריים שלכם – ניתוח הוא האפשרות היחידה.
  • קצה אף שקוע או צונח – אי אפשר להשתמש בחומרי מילוי לתיקון מצב שכזה. רק ניתוח יוכל לעשות זאת.

המאמר נכתב באדיבות צוות המומחים של dreamnose.net

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*