עורך דין תאונות דרכים באשדוד – לפיצוי כספי מקסימלי!

עורך דין תאונות דרכים באשדוד – לפיצוי כספי מקסימלי!

עברתם תאונת דרכים ואתם מעוניינים לקבל את סכום הפיצויים המרבי מחברת הביטוח שלכם?

רק עורך דין תאונות דרכים עם ניסיון וידע יוכל להשיג עבורכם את סכום הפיצויים המקסימלי!

תאונת דרכים היא אירוע פתאומי ומפחיד הגורם ברוב המקרים נזק לגוף ולנפש ודורש תקופת החלמה. לשם כך, יש צורך בקבלת סכום הפיצויים הגבוה ביותר שניתן להשיג מחברת הביטוח בעקבות הנזקים שנגרמו עקב התאונה. כיום, רוב נפגעי תאונות הדרכים, מבטיחים את קבלת הפיצויים המגיעים להם בדרך המשפטית של הגשת תביעת תאונת דרכים כנגד חברת הביטוח שביטחה את כלי הרכב שלהם בביטוח חובה. עו"ד מומחה בתחום תאונות דרכים  ודיני נזיקין, מגיש עבורם את תביעת הפיצויים ומשיג ברוב המקרים, את מלוא הזכויות ומלוא סכום הפיצויים.

מהו חוק הפיצויים לנפגעי תאונות דרכים?

חוק פיצויים לנפגעי תאונות דרכים, מגדיר תאונה הנחשבת תאונת דרכים כ"מאורע בו נגרם לאדם נזק גוף עקב שימוש ברכב מנועי למטרות תחבורה". על פי החוק, כל אדם שנפגע בתאונה המוגדרת כתאונת דרכים, זכאי לקבלת פיצויים אך בפועל, מוכיחים מקרים רבים לצערנו כי הנפגעים מקבלים פיצויים נמוכים או שאינם נמצאים זכאים לפיצויים כלל וזאת למרות שביטוח החובה שברשותם מקנה להם את מלוא הזכות לפיצויים. במקרים אלו, מומלץ לפנות אל עורך דין המתמחה בתאונות דרכים ודיני נזיקין באשדוד לשם השגת מלוא סכום הפיצויים המגיע לכם.

מרגע התאונה ועד קבלת הפיצויים

משרד עורכי דין המתמחה בתאונות דרכים, יכול לסייע לנפגעי תאונות דרכים במגוון דרכים ביניהם: בניית תיק תביעה הכולל אסטרטגיה נכונה למקרה התאונה הספציפי שלכם, הענקת ייעוץ משפטי מקצועי הכולל בין היתר הבהרת הזכויות המגיעות לכם במסגרת חוק הפיצויים והערכת גובה הפיצויים אותם תוכלו לתבוע מחברת הביטוח שלכם. בנוסף, יוכל עורך דין מומחה בתאונות דרכים לסייע לכם בקבלת ההחלטה הנכונה ביותר עבורכם, בין אם מדובר על החלטה על קבלת הסכום המוצע על ידי חברת הביטוח שלכם או הגשת תביעה על סכום גבוה יותר ובין אם מדובר על הבחירה בהגשת תביעה משפטית או בחירה בהתמודדות ישירה מול חברת הביטוח. עו"ד המתמחה בתאונות דרכים ודיני נזיקין, ילווה אתכם וימנע טעויות העלולות לעלות לכם ביוקר וכן, יספק לכם את העצות המועילות ביותר שיוכלו למנוע מכם הוצאות כלכליות מיותרות ועגמת נפש.

משרד עורכי דין יגאל וידאל, מתמחה בתאונות דרכים ודיני נזיקין. מאחוריו ניסיון עשיר של טיפול מוצלח במאות תיקי תאונות דרכים ותביעות פיצויים. הניסיון והידע הרב שצבר המשרד לאורך 17 שנות פעילות, מאפשר לנו להעריך במדויק את גובה הפיצוי הכספי אותו תוכלו לקבל מחברת הביטוח בעקבות תאונת דרכים. משרדנו עוסק רבות בתביעות תאונות דרכים לרבות תאונות דרכים קשות ועריכת תחשיבי נזיקין במקרה של מוות או פציעות חמורות. הידע והניסיון הרבים שלנו בתחום דיני הנזיקין בכלל ובתאונות דרכים בפרט, כולל ניהול משא ומתן מול חברות הביטוח וייצוג לקוחות בערכאות שונות של בתי המשפט, הופך אותנו למשרד מוביל בתחומו ובעל מוניטין. עברתם תאונת דרכים? רוצים להשיג את גובה הפיצויים המקסימלי המגיע לכם ? זה הזמן ליצור אתנו קשר.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*