עוד הפסד לאוסף: מ.ס אשדוד הפסידה 1-0 למכבי חיפה

עוד הפסד לאוסף: מ.ס אשדוד הפסידה 1-0 למכבי חיפה

הספירה נמשכת, הפסד חמישי מתוך שישה משחקים למועדון ספורט אשדוד. הערב(ראשון) הפסידו האדומים-צהובים 1-0 ב"סמי עופר" למכבי חיפה.

אמנם המשחק הסתיים בהפסד מינימלי, למרות כרטיס אדום מיותר של ניר ברדע בדקה ה35 ( אדום שני העונה), אבל עדיין הקבוצה מאשדוד ממשיכה לשקוע.

אוהדי אשדוד (המעטים) שעשו את הדרך לצפון, אחזו באמונה, שלאור אחוזי הסטטיסטיקה המעולים של קבוצתם באצטדיון הפאר בחיפה, גם הפעם אשדוד תוכל חזור עם טעם מתוק.

ההתמודדות עצמה אף נפתחה בצורה שקולה, עם מצב מעניין של דין דוד האורח, אבל כאמור בדקה ה36 הגיעה הפארסה, כשניר ברדע שביקש להתחלף, עצר את הכדור בידו ללא אישור השופט, ואף חטף, אולי בצדק, את הכרטיס האדום. למעשה מאז אותו אדום, מכבי חיפה שלטה ללא עוררין על כר הדשא, ובדקה ה45 באה על שכרה, כשאופיר מזרחי ניצל הרמה מצד ימין של סלליך, וכבש בקלות ובאין מפריע את היתרון הירוק. המחצית השנייה אופיינה ביכולת די ירודה מצד שתי הקבוצות, ובסופו של דבר אשדוד יוצאת קירחת מכאן ומכאן.

הדבר שאולי יועיל לראובן עטר ושחקניו, מעבר לחג הסוכות שיבוא עלינו לשלום, הוא שבשבת הקרובה לא יערך משחק ליגה, בעקבות פגרת הנבחרות.

אשדוד תחזור לשחק בעוד שבועיים, כשתארח לדרבי דרומי את הפועל אשקלון, שהערב עשתה תוצאה מרשימה בדמות 2-2 ביתי מול מכבי תל אביב. ניר ברדע כאמור, ייראה את המשחק מהצד.

עטר אמר לאחר המשחק הערב

"שחקנים נתנו את הלב שלהם על המגרש, עם הצרות שהיו לנו אחרי ההרחקה, לא הייתה ברירה והיינו חייבים לרדת ל-4-4-1. עשינו את זה טוב, אבל לא הייתה הרגל המסיימת. באתי לשחקנים ואמרתי שאין לי שום תלונות. לצערנו זה לא הספיק”".

צילום: טל אקוקה – דף פייסבוק מועדון ספורט אשדוד

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*