עובדת אלת"א נפלה מהכיסא ותקבל פיצוי בסך כ-350 אלף ₪

עובדת אלת"א נפלה מהכיסא ותקבל פיצוי בסך כ-350 אלף ₪

עובדת אלת"א תושבת אשדוד תזכה לפיצוי כולל של כ-350 אלף ₪ לאחר שנפלה מהכיסא במהלך העבודה. כך עולה מפיצוי מהביטוח הלאומי ומהסכם הפשרה שנחתם בין האי כוחה עורכי הדין גיל וניצן הראל לבין מפעל אלת"א בעקבות תביעה שהוגשה לבית משפט השלום באשדוד.

מהתביעה עולה כי העובדת בת כ-60, מנהלת פרויקט, נפלה לפני כ-5 שנים באחת ממעבדות המפעל בעת שהחליפה מקום ישיבה עם אחת העובדות לצורך ביצוע עבודתה. הכיסא אליו ניסתה לעבור, זז לפתע אחורנית והתובעת נפלה בעוצמה רבה על הישבן.  לאחר הנפילה שכבה התובע על הרצפה ללא כל יכולת לזוז עד לפינויה מהמקום

לדברי באי כוחה התאונה קרתה כי בעלי אלת"א התרשלו בין היתר בכך שהמעבדה בה עבדה הינה צפופה מאוד ובה מעברים צרים בין עמדות העבודה השונות והכיסאות, מה שהקשה עליה במעבר בין הכיסאות וגרם בסופו של יום לנפילתה. זאת בנוסף לכך שהחברה לא סיפקה לעובדת  תנאי עבודה מתאימים וראויים לצורך ביצוע עבודתה שיכלו למנוע את התאונה ותוצאותיה.

לאחר התאונה העובדת התלוננה על כאבים בגב עם הגבלה קשה בתנועות. בהדמיית CT אובחן כי היא סבלת משבר בעצם הזנב ועברה סדרת טיפולי פיזיותרפיה לחיזוק רצפת האגן.

בתביעה נטען על ידי באי כוחה עורכי הדין גיל וניצן הראל, העוסקים בתביעות בתחום נזקי גוף ותאונות , כי     כתוצאה מהתאונה התובעת מתקשה להרים משאות כבדים, להתרכז,  לבצע פעולות פיזיות שנהגה לבצע ללא קושי לפני התאונה. לטענתם מאז התאונה התובעת סובלת מפגיעה בתפקודה הן בעבודתה והן במשק הבית.

העובדת תבעה מבית המשפט לפסוק לה פיצויים עבור כאבר וסבל, אובדן שכר, ניידות ועזרה בבית וכאמור קיבלה פיצוי כולל בסך כ-350 אלף ₪.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*