עובדות שחשוב לדעת בהריון הראשון

עובדות שחשוב לדעת בהריון הראשון

ההריון הראשון מביא איתו לא מעט התלהבות ושמחה, בעוד זמן קצר אתם תוכלו להרחיב את הקן המשפחתי שלכם – ובפעם הראשונה את עומדת להיות אמא. מדובר על מעמד מחייב, ולכן את צריכה להכין את עצמך בצורה הטובה ביותר. ישנם מספר עובדות שחשוב לדעת בהריון הראשון, עובדות שיכולות לשנות את כל המחשבה שלך בצורה מאוד משמעותית. אחרי שתכירי את כל העובדות הללו, את יכולה להיות בטוחה שאתם תהיי מוכנה לקראת ההריון הראשון שלך.

יכול להיות שחלק מהעובדות שנציג בפנייך את כבר מכירה, אך זה תמיד טוב לדעת את העובדות הללו שוב – כך שתוכלי להיות בטוחה שאת בדרך הנכונה. בסוף אין מועד ב' להריון שלך, ואת חייבת לגייס את כל מה שאת יודעת ומכירה על מנת לצלוח אותו בצורה הטובה ביותר. אנו כאן על מנת להפוך את ההריון כולו להרבה יותר קל ופשוט עבורך ועבור כל בני המשפחה.

מותר לעשות ספורט במהלך ההריון

לא מעט נשים נוטות לחשוב כי אסור לעשות ספורט במהלך ההריון, וכך הן מוצאות את עצמן יושבות שעות ארוכות על הספה בחוסר מעש. אז הגיע הזמן להגיד כי גם בהריון הראשון את יכולה לבצע פעילות ספורטיבית, כזאת שתגרום לך להרגיש קצת יותר טוב עם עצמך. הפעילות הספורטיבית לא אמורה להזיק, כל עוד את נשארת קשובה לגוף שלך ומצליחה להבין בדיוק מה עובר עלייך ועל העובר שלך.

אין צורך להתחיל לקנות דברים לתינוק טרם הלידה

הריון ראשון מביא איתו לא מעט התרגשות, ומדובר ללא ספק על תחושות הגיוניות לחלוטין שאי אפשר להתעלם מהן. אך אין שום צורך לקנות דברים לתינוק טרם הלידה, תשתדלי לקנות אך ורק את הדברים החיוניים. יהיה לך מספיק זמן לבצע את הקניות לאחר הלידה, וזה עשוי למלא לך גם את כל הזמן החסר. לכן קחי את זה לתשומת לבך, ובזמן ההריון תהיי מרוכזת בהכנות אחרות לקראת הלידה.

הריון ראשון לא משפיע על הזוגיות – האומנם?

לא משנה איך תסתכלי על התמונה, הריון ראשון משפיע מאוד על כל זוג – לא משנה כמה מערכת היחסים חזקה ויציבה. הריון ראשון הוא חדש גם לאמא וגם לאבא, ולכן לכל אחד מהם יש דרך שונה לקבל את תמונת המצב החדשה. לכן אם את חושבת שההריון לא ישפיע על הזוגיות שלך את טועה, את צריכה לדאוג שהוא לא ישפיע בצורה כאת שהיא כבר תשפיע גם לאחריו.

תופעות הלוואי בהריון ראשון משמעותיות יותר

עוד סטיגמה של לא מעט נשים היא שההריון הראשון הוא הרבה יותר קשוח בכל מה שקשור לתופעות הלוואי. אז מדובר על טענה שאין לה כל ביסוס, שכן תופעות הלוואי משתנות בין ההריונות השונים. יש נשים שמספרות כי דווקא בהריונות המתקדמים שלהן הן הרגישו תופעות לוואי הרבה יותר חזקות. כל מקרה נשקל לגופו, ואתם צריכים לבחון את המצב באופן ספציפי. אין שום הוכחה לכך שתופעות הלוואי בהריון הראשון הן משמעותיות יותר מההריונות הבאים.

הריון ראשון יהיה יקר יותר מההריונות האחרים

ברוב המקרים מדובר על עובדה נכונה. לא מעט אמהות ואבות עושים כל מאמץ על מנת להפוך את ההריון הראשון למיוחד, ולכן הם קונים לא מעט חפצים שאין בהם צורך. בהריונות הבאים כאשר ההורים כבר למודי ניסיון, הם יודעים בדיוק מה צריך יותר ומה צריך פחות. בנוסף חלק מהדברים עוד קיימים מההריונות האחרים, ומכאן הכל הופך להיות זול יותר.

המאמר נכתב באדיבות צוות האתר שמיכי- שבועות הריון וכל מה שחשוב שתדעי על ההריון שלך.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*