עדיין בחיים: ניצחון דרמטי למ.ס אשדוד מול קריית שמונה

עדיין בחיים: ניצחון דרמטי למ.ס אשדוד מול קריית שמונה

מ.ס אשדוד עדיין לא מרימה ידיים. הערב(שבת) גברה הקבוצה 3-2 במשחק הבית הראשון שלה במסגרת הפלייאוף התחתון, ובכך הורידה את ההפרש ממנה לק"ש ל5 נקודות בלבד, כשנותרו 15 נקודות בקופה.

בשל מזג האוויר הסוער, ואולי שלאו דווקא תלוי בכך, הגיעו בסך הכל 300 צופים להתמודדות, והם חוו יופי של משחק כדורגל קצבי ומהנה.
כבר בדקה ה14 אשדוד עלתה ליתרון ראשון, כששגיב יחזקאל ניצל איבוד כדור של האורחת בחצי המגרש שלה, ודהר כל הדרך עד לשער הראשון של קבוצתו.

האורחת בלבן של תומר קשטן לא אמרה נואש, והצליחה להפוך את הקערה עוד במחצית הראשונה. עדן שמיר השווה בדקה ה26 לאחר בישול של קובי מור המגן השמאלי, ושתי דקות לאחר מכן איסמעיל ריאן הניף את רגל ימין מאגף שמאל ישר לתוך החיבורים של יואב ג'ראפי.

גמור? לא אם שואלים את אבי בוחבוט וחבורתו. האדומים-צהובים זכו לבעיטת עונשין מאחד-עשר מטר בדקה ה-38, ורועי גורדנה עם שער בכורה באשדוד דייק מן הנקודה.

במחצית השנייה בוחבוא ומשה אוחיון הבינו כי הם חייבים לבצע שינויים כדי להשיג את שלוש הנקודות היקרות, ובדקה ה80 שלחו אל כר הדשא גם את החלוץ הצעיר, דין דוד. שבע דקות בלבד הספיקו לדוד שניצל הגבהה נהדרת של יובל שפונגין, כדי לנגוח את המהפך השני במשחק ולהעניק נקודות חשובות לאשדוד במסע ההשרדות. בשבוע הבא תצא אשדוד לאצטדיון רמת-גן למשחק מול הפועל רעננה.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*