סטודנטים מעצבים למען הצלת חיים

סטודנטים מעצבים למען הצלת חיים

"עמותת חיים" למען  ילדים חולי סרטן בישראל מקיימת בפעם השנייה שיתוף פעולה עם האקדמיה לאמנות ועיצוב "בצלאל" בירושלים, לעיצוב מוצרים למכירה לתרומה ברשתות השיווק. השבוע תחל מכירת המוצר המנצח בתחרות בסניף לי קופר בקניון סטאר סנטר באשדוד, פותחן בקבוקים המשמש גם כמחזיק מפתחות עם הכיתוב "פותחן לחיים טובים".

pothan 2

"עמותת חיים" בשיתוף המחלקה לעיצוב תעשייתי בבצלאל יזמה תחרות לעיצוב מוצר חדש שיימכר ברשתות ברחבי הארץ. 25 הסטודנטים שהשתתפו התבקשו לעצוב מוצר שימושי עם מסר אשר יימכר ברשתות השיווק. שיתוף הפעולה הינו למעשה משולש תרומה: הסטודנטים עיצבו מוצרים שונים  והמוצר הנבחר מיוצר במפעל בשם "רבדא" הממוקם בשדרות אשר נפגע קשות כלכלית במהלך מבצע "צוק איתן" ועמותת חיים מוכרת את המוצר שהכנסותיו קודש להצלת ילדים חולי סרטן. שלושת הגופים משתפים פעולה ומסייעים אחד לשני על מנת לקדם את המטרה הקדושה שהיא הצלת חיים של ילדים חולי סרטן.

כאמור המנצח בתחרות הינו ספי אודי בן 35 הנשוי מגדרה. במסגרת ההגשה, ספי רצה ליצור מוצר שימושי, מושקע לא רק בעל ערך אסתטי. לכן יצר פותחן המשלב בתוכו  את המילה "חיים" כמו שם העמותה ובכך העניק למוצר את הקונוטציה הכי שמחה של  המילה "לחיים",  כאשר אנשים משתמשים בה כאשר משיקים כוסות ונמצאים במצב רוח טוב. לאחר שבחן הרבה חלופות, מצא שהאות "ל" יכולה לשמש כפותחן; מה שהתאים בדיוק לקונספט שלו. לגבי שיתוף הפעולה עם   "עמותת חיים"  אמר: "המטרה תרמה לי רבות  גם בלימוד של שיטות ייצור וגם בעבודה מול לקוח אמיתי שהשפיע על המוטיבציה שלי  ונהניתי מאוד מהפרויקט."

עמותת "חיים" למען ילדים חולי סרטן בישראל הוקמה לפני 31 שנה ופועלת בכל המחלקות האונקולוגיות לילדים ברחבי הארץ. העמותה חרטה על דיגלה הצלת חיים וכן מסייעת בתמיכה ועזרה מתמדת לילדים החולים ובני משפחותיהם. ניהול העמותה מתבצע ללא מנכ"ל בשכר.

בתמונה: רפי אבקסיס, ספי עודי הסטודנט המנצח מבצלאל ואבשלום כהן יו"ר ומנכ"ל בהתנדבות "עמותת חיים".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*