סופר קלין – למי שנקיון באמת חשוב לו

סופר קלין – למי שנקיון באמת חשוב לו

מזה שנים שהתרגלנו לקנות מוצרי ניקיון בסופר הקרוב, מעולם לא התעמקנו במרכיבי החומרים ועד כמה יעילים הם באמת. הם מריחים טוב וכשמשפשפים חזק הם גם מנקים. להשלכות השפשוף אין אנו מתייחסים ברצינות וכשזה נראה ישן ומיושן אנחנו פשוט מחליפים.

עולם חומרי הניקיון התקדם בעשור האחרון שנות אור, שילוב של המדע המתקדם השפיע גם על עולם הניקיון אך הוא היה נחלת המנקים המקצועיים וחברות הניקיון שגובות תשלום מופרז עבור כל פעולת ניקיון מקצועית.

מה שפחות ידוע ומוכר היא העובדה שהחומרים המקצועיים נגישים היום גם לצרכן הפרטי. רשת סופר קלין הממוקמת באשדוד מנגישה את עולם הניקיון המקצועי לכל אחד ואחת, חומרי ניקיון כדוגמת G-Force יכולים היום להיכנס היום לכל בית ובמחירים שווים לכל נפש. חומרים מרוכזים שמביאים תוצאות ניקיון מדהימות במינימום מאמץ.

sc2

סדרת ה-G-Force לנקות יותר ולשפשף פחות

גם כלי הניקוי נגישים היום ואיכות המגב, או המוט הטלסקופי לניקוי גבהים, מכשירים יעודיים לניקוי חלונות המרפסת (מבלי לסכן חיים) ועוד מגוון מוצרים נגישים היום ברשת סופר קלין ולא ניתן למצוא אותם באף סופר. צוות הרשת מעניק הדרכה על מגוון מוצרים ומייעץ בסבלנות על כמויות ובאיזה חומר להשתמש.

sc3

כלים חד פעמיים – אין עוד חנות עם מבחר כזה

סופר קלין ממוקמת ב-2 סניפים בעיר, האחד ברחוב האורגים 18 והשני במרכז כלניות, ב-2 הסניפים מבחר עצום של כלים ומוצרי ניקיון, כלים חד פעמיים, מחלקת הדברה לגינות, מגוון ענק של כלי היגיינה ופחים מכל סוג, כלי בית, ואביזרים משלימים.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*