משהו חדש מתחיל. דני רובס מגיע לבית אריה קלנג

משהו חדש מתחיל. דני רובס מגיע לבית אריה קלנג

סדרת המופעים "מוזיקה בקלנג" מביאה את המופע  של דני רובס, מהאמנים- יוצרים האהובים בישראל , במופע אקוסטי מרגש .השירים האהובים של רובס בעיבודים אקוסטיים ובביצועים קרובים , בליווי שני נגנים. דני רובס, מהזמרים היוצרים האהובים והמוערכים בישראל.

החל את הקריירה שלו כגיטריסט מלווה של טובי האמנים כמו אריק סיני, מתי כספי ושלמה ארצי אתו עבד כחמש שנים בהופעות ובתקליטים. בשנת 1984 פרץ לראשונה עם הלהיט "אני בא הביתה מהלילה" מתוך אלבום הבכורה שלו "מסגרות". בשנת 1987 יצא אלבומו השני והמצליח "פנים ושמות" עם הלהיטים "לא נרדמת תל אביב", "מחר הוא יחזור", "זה לא אני" ועוד ובעקבותיו יצא רובס במסע הופעות מצליח בכל הארץ.

ב – 1989 הופיע אלבומו השלישי והמצליח ביותר "בדרך אל האושר" שהיה להצלחה גדולה והגיע למעמד של תקליט פלטינה כפול. השיר "איך הוא שר" נבחר לשיר השנה ורובס חמוש בתואר "זמר השנה" יצא לסיבוב הופעות מצליח מאוד.

את שנות התשעים פתח רובס עם הלהיט "רכבות 68-80-88" מתוך האלבום "בגוף ראשון" וגם באלבומים הבאים "ברושים וחמניות", האוסף "עשור! או שאני יורה" ו"ככה אני אוהב" המשיך רובס לשמור על מעמדו כיוצר מוערך עם להיטים כמו "מכתב קטן" ו"הבן של הקוסם".

בשנת 1999 הקים את הסופרגרופ "ארבע על ארבע" עם דני ליטני, יואל לרנר ואורי הרפז. בשנות האלפיים שמר רובס על שתיקה תקשורתית עד שבשנת 2008 הפתיע עם שיר חדש ומצליח "משהו חדש מתחיל" שלווה באלבום מצליח באותו השם. את העשור הנוכחי פתח רובס בסיבוב ההופעות "בדרך אל האושר – 20 שנה אחרי" שהיה להצלחה גדולה ותועד לאלבום אוסף בהופעה בשם "נוסע על כביש מהיר".

בשנת 2014 הוציא את אלבומו העשירי "האיש עם הגיטרה" ויצא לסיבוב הופעות חדש עם שיריו האהובים. הופעותיו של רובס ידועות בהומור הרב והחום שבהן, הקשר האינטימי עם הקהל וכוחם הרב של השירים שליוו דור שלם ועדיין נשמעים מרגשים ורעננים.

משיריו, שנכנסו לפסקול הישראלי: פנים ושמות, איך הוא שר, משהו חדש מתחיל, בדרך אל האושר, רכבות, מחר הוא יחזור, אני בא הביתה מהלילה, אני לא מפסיק להתרגש ממך, נוסעת בעקבות האהבה, לא נרדמת תל אביב. אל תחמיצו.

יום חמישי, 11.10.18, בשעה 21:00 ,דני רובס במופע דרך אפליקציית אשדודית 70 ₪ מכירה מוקדמת 80 ₪ ביום האירוע 90 ₪ לפרטים ולרכישה:08-9221883, בית אריה קלנג, רחוב יאיר 2, אשדוד.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*