מצילים את מאיר…

מצילים את מאיר…

אשדוד מתגייסת לסייע לאחד מבניה, קטן במיוחד, רק בן 5 וכבר חייו עומדים בסכנה ממשית. מה מבקשים מאיתנו? לבוא לראות הצגה, לתרום 100 ש״ח בלבד לטובת הזדמנות לסיוע רפואי שיכול להציל את חייו.

מאיר בן ה-5 אובחן עם גידול ראש ממאיר שמסכן את חייו. הוא עבר טיפולים כימותרפיים קשים והגידול הצליח להתפתח תוך כדי טיפולים . מחקר חדיש פורץ דרך מבטיח למאיר אחוזי הצלחה גבוהים להחלים ולחזור להיות ילד רגיל כמו כל הילדים .המחקר והטיפול מתבצעים בשיקגו במרכז לסרטן בינלאומי, הטיפול החדשני אינו בסל התרופות וניתן לקבל אותו רק רק בחו״ל ועלותו כ350,000 $,הוריו פנו לבקשת עזרה וללא עזרתנו אין לילד סיכוי להגיע למחקר עזרו לנו להציל את חייומענה טלפוני 24 שעות ביממה03-9090882 .

במוצ"ש ,13 ביוני 2015 בשעה 21:00 תיערך ההצגה "בן המלך והעני "-מופע התרמה להצלת חייו של מאיר חי בן 6 תושב העיר אשדוד החולה במחלת הסרטן .יופיעו שחקני קבוצת התאטרון "חדר משלי",המורכבת מתלמידי מגמת התאטרון בביה"ס התיכון מקיף ד' ותלמידים ממסגרות החינוך המיוחד בעיר .בנוסף תופיע חבורת הזמר "שווים" בשיתוף ביה"ס מקיף ג' ותלמידי בתי הספר "מעלות" ו"עלומים" (חינוך מיוחד).ההצגה מיועדת לכל המשפחה. אודיטוריום "נעים לתרבות" – אולם מופעים ע"ש רמי נעים,ביאליק 10, אשדוד. מחיר: 100 ₪. למידע והזמנות:08-8671536.פתחו את הלב ותרמו ביד רחבה.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*