מלגזות – רכישה וטיפול

מלגזות – רכישה וטיפול

רכישת מלגזות יכולה להתבצע עבור צרכים שונים. כיוון שכך, חשוב להבין מהם הצרכים, מהם ההבדלים בין האפשרויות השונות העומדות לרשותך ולדעת גם מה יידרש ממך בהמשך הדרך על מנת להאריך את החיים של כלי הרכב.

סוגים שונים של מלגזות

ניתן להבחין בין מלגזות אשר עובדות על חשמל ואלו שעובדות על דיזל, אך אלו לא ההבדלים היחידים בין הדגמים השונים. שלא כמו הדיזל, אלו אשר עובדות על חשמל מתאימות למקומות סגורים, העוצמה שלהן תהיה לרוב נמוכה בהשוואה לדיזל ויהיה צורך לטעון אותן אחת למספר שעות. מעבר להבדל האנרגטי, ישנם הבדלים בין הדגמים השונים ביכולת הנשיאה, אופן ההפעלה, הגודל של כל מלגזה ועוד הבדלים רבים.

לכן בהסתכלות על מלגזות יש להבין את ההבדלים, המפרט ולהיעזר בצוות מקצועי לצורך הרכישה.

טיפים לתחזוקה של המלגזה

בתהליך של רכישת מלגזות יש לחשוב לא רק על הקניה אלא גם על הפעולות שידרשו לצורך התחזוקה.

הטיפים הבאים יעזרו לך גם לשמור על הציוד שלך וגם להחליט איזו מלגזה לקנות:

ביצוע בדיקות תקופתיות

מלגזות הן רכבי משא ולכן הן דורשות בדיקת תקופתיות.

  • בהתאם לסוג הנרכש
  • הדגם
  • כמות השימוש וגם גיל המלגזה

אפשר יהיה לקבוע כל כמה זמן יש לבצע את הבדיקה. בדיקה שתתבצע על ידי גורם מוסמך לא רק תשמור על המלגזה אלא גם על העובדים עליה ובסביבה ותשפר את רמת הביטחון במקום העבודה.

הקפדה על ניקיון מלגזות

ניקיון מלגזה נועד לא רק לתת הרגשה נעימה בעת השימוש אלא הוא הכרחי לעבודה בטוחה. יש לבחור את כלי הניקוי הנכונים, אלו המיועדים לכלי זה ולהקפיד לנקות אותם באופן שגרתי.

נוהל ניקיון תקין יעזור להאריך את חיי הכלי ויבטיח סביבה בטוחה יותר.

קבלת הוראות בעת רכישת מלגזות

בעת בחינת האפשרויות השונות העומדות לפניך כדאי לשאול לא רק מהן היכולות של כל אחת מהמלגזות – אלא גם לבקש לשמוע על העבודות התחזוקה שידרשו ממך. באופן כללי, מלגזות חשמליות פשוטות יותר מבחינת עבודת התחזוקה לעומת אלו העובדות על דיזל. לאחר שיהיה ברשותך כל הידע יהיה לך קל יותר לבצע את הבחירה הנכונה.

נשמח לעמוד לרשותך

בחברת ד.ט לוגסטיק אנו מקפידים להביא פתרונות מתקדמים בתחום השינוע. אנו בוחרים בקפידה רק מלגזה מחברות ודגמים שאנו מאמינים שיוכלו לשמש את לקוחותינו על הצד הטוב ביותר. אנו מזמינים אותך ליצור עמנו קשר, לספר לנו מהם הצרכים שלך ולמצוא אצלנו את פתרונות השינוע הנכונים עבורך.

צילום: pixabay

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*