מחר ב16:00 מ.ס אשדוד יוצאת למשחק חוץ מול בני יהודה

מחר ב16:00 מ.ס אשדוד יוצאת למשחק חוץ מול בני יהודה

המחזור השמיני של ליגת העל בכדורגל, ייצא לדרך מחר(שבת,16:00) כשמועדון ספורט אשדוד ,שנמצאת כרגע במקום הלפני אחרון בטבלת הליגה, וכשבמאזנה שתי נקודות בלבד, תתארח למשחק חוץ לא פשוט אצל בני יהודה באצטדיון "המושבה".
הבוקר, ערכה הקבוצה מסיבת עיתונאים חגיגית לקראת המשחק, ומי שדיבר רבות היה עמיר תורג'מן שכבר נראה שהספיק להכיר את המערכת החדשה בה נמצא, וכבר הסתגל למעמד של מאמן בליגת העל.
תורג'מן אמר לקראת ההתמודדות מחר "תמיד מרגש לחזור למקום שאתה מכיר כל כך טוב, אבל ההתרגשות מאחורי והמטרה עכשיו היא לשפר את הקבוצה ולהביא אותה למקום יותר גבוה, כי המקום הנוכחי לא משקף את הרמה שלנו”.

על הגעה " אני חושב שזה עניין של בשלות ורצון מצד שני הצדדים. רציתי להגיע לפני שלושה חודשים אבל זה לא הסתדר. אבל עכשיו הרגשתי שזה הזמן שלי ושמח שזה נעשה".

בנוס, תורג'מן שכיהן עד השבוע האחרון כעוזרו של אלישע לוי בנבחרת ישראל, התייחס בקצרה לקמפיין המאכזב של הנבחרת הלאומית, ואמר " אני לא אסכם עכשיו את הקמפיין בנבחרת, בטח לא לפני משחק ליגה. אבל בשנה וחצי האחרונות בנבחרת יש המון דברים שאתה לומד תוך כדי תנועה. מבחינת האווירה היא הייתה טובה והתוצאות קצת פחות".

בנוסף, קפטן הקבוצה, תום בן זקן ניסה להסביר מה לא עובד עד כה במועדון האדום-צהוב " הבדל משנה שעברה זה שהייתה לנו הדנה יציבה שרצנו איתה ולא קבלנו שני כרטיסים אדומים במעט משחקים, בנוסף שהשוער שהיה לנו שנה שעברה עכשיו פצוע. מאמין שברגע שנרוץ עם הגנה יציבה התוצאות יהיו טובות יותר". אמר השחקן.

בפן המקצועי, אשדוד תחסר מחר את הקשר רועי בקל שנפצע ולא ערך אימון מלא עם קבוצתו, כשמי שעשוי להחליף אותו הוא משה אוחיון הוותיק. מלבד בקל, גם השוער יואב ג'ראפי עדיין פצוע וניר ברדע הבלם עדיין מרצה עונש הרחקה.

צילום ארכיון – טל אקוקה

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*