מוצרי התינוקות המובילים והנמכרים ביותר ב2016

מוצרי התינוקות המובילים והנמכרים ביותר ב2016

קשה לחשוב על עוד אירוע מרגש בסדר גודל של לידה. הבאת החיים חדשים לעולם מסתכמת בדמעות על עיניהם של הקרובים ליולדת הטרייה. כעת, לטובת מלאכת גידול הרך הנולד, הרי שהאם הטרייה זקוקה למוצרים איכותיים שיסייעו לה ויטיבו עם התינוק. ענף מוצרי התינוקות הינו ענף שמתפתח יותר ויותר משנה לשנה, אך לצד החידושים והמגמות העולות ויורדות, עדיין ניתן לסמן אביזרים קלאסיים, לצד הלהיטים העכשוויים. אם כן, אילו מוצרי תינוקות מומלצים?

בקבוק טומי טיפי

גם לאלו המניקות וגם לאלו שבוחרות שלא, בקבוקים הינם אחד מהאביזרים הנחוצים והחיוניים ביותר לטובת גידול התינוק. מדובר על אביזר מוביל, ועל כן חשוב לעשות בחירה נכונה ומושכלת בבחירת הבקבוקים. בקבוקי טומי טיפי מסתמנים כבקבוקים המומלצים ביותר – גם לאם וגם לתינוק. ראשית, מדובר על בקבוקים העומדים בתקנים המחמירים של משרד הבריאות הישראלי והאמריקאי, כך שאת יכולה להיות רגועה. מעבר לכך, הבקבוק מצויד בפטמות נוחות, בעיצוב המאפשר אחיזה נוחה מאד והאפשרות להתאים את סוג הבקבוק לגיל התינוק.

משאבת הנקה ידנית

כיום, יותר ויותר מצודדים בהנקה שכן היא מאפשרת גם חיבור של האם עם התינוק, וגם מדובר על חלב בריא יותר ומומלץ יותר. לצד שגרת ההנקה המתבצעת באופן ישיר, הרי שכיום ניתן ליהנות מיתרונות הטכנולוגיה ולשאוב חלב. עם משאבת ההנקה, את יכולה להיערך מראש עם חלב לטובת גידול התינוק שלך, כך שתוכלי לצאת אתו מהבית מבלי להיות נבוכה להניק בפומבי. מדובר על משאבת הנקה קלה לשימוש שתבטיח גם לך וגם לתינוק שלך חוויה נעימה.

סטריליזטור

כאשר מדובר על תינוקות, הרי שאין מקום לטעויות. חשוב מאד לעטוף אותם בסביבה סטרילית ועל כן קיים הסטריליזטור. מדובר על מכשיר המבצע חיטוי – החל מחיטוי המוצצים, דרך הבקבוקים ועד כלי האוכל השונים. כך, מבטיחים כי התינוק מקבל את הטוב ביותר ללא כל חשש מחיידקים. כאשר מדובר על מוצרי תינוקות, מדובר על אחד מהמוצרים המומלצים ביותר.

מוצץ בלון

האם תוכלי לדמיין את עצמך מגדלת את התינוק ללא שמוש במוצצים? מדובר על אביזר שלא רק את קונה לעצמך ודואגת למלאי בבית, אלא מדובר גם על אביזר שמוענק לך לא אחת כמתנה. מוצצי הבלון מאפשרים שמירה מרבית על אזור החניכיים והשיניים, והצורה הייחודית מבטיחה כי גם התינוקות שמגלים פחות חיבה למוצצים, יוכלו ליהנות ממנו.

מנשא לתינוק

לצד מוצרי התינוקות הנוגעים לתינוק באופן ישיר, הרי שישנם גם מוצרים המקלים את חייהם של ההורים. כזה הוא המנשא לתינוק. עם המנשא, אינכם צריכים להטריח את עצמם בסחיבת התינוק על הידיים ולהתעייף. כמו כן, בעת שהתינוק צמוד אליכם במנשא, הרי שהוא נשאר אליכם תמיד קרוב וכך מפתחים את קשר הקרבה החיוני בין התינוק אל הוריו. כמו כן, הרי שעם המנשא אתם יכולים להיות מולטי-טאסקינג ולבצע מספר משימות במקביל.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*