מה זה הום סטיילינג והאם כדאי ללמוד את זה?

מה זה הום סטיילינג והאם כדאי ללמוד את זה?

יש אנשים שחיים ונושמים עיצוב, והכישרון זורם מהם באופן טבעי. כאלו שכבר מילדות אפשר לראות עליהם שהם פשוט חייבים ללכת בכיוון הזה; החדר שלהם תמיד היה מסודר, הצבעים תמיד התאימו, וכו' וכו'. ובכל זאת, ההבדל בין כשרון טבעי למקצוע של ממש הוא אדיר. בכדי לצאת לעולם עם קריירה בהום סטיילינג יש לעבור קורס הום סטיילינג מקצועי.

במסגרת קורס ההום סטיילינג יעברו הסטודנטים הכשרה העוסקת באופן ממוקד בעיצוב בתים ודירות מכל הסוגים. זכרו שלא תמיד כישרון הוא מספיק וכאשר בידכם דיפלומה המעידה על הידע שלכם, הדבר יצטייר באופן חיובי יותר מול הלקוחות העתידיים שלכם ומקומות העבודה הפוטנציאליים.

מה ההבדל בין הום סטיילינג לעיצוב פנים?

במסגרת לימודים מקיפים של קורס הום סטיילינג יצעדו הסטודנטים לעולמם של מעצבי הפנים, וילמדו את כל הדרכים להשתלב במקצוע המבוקש. בסיומו של הקורס, יוכלו לסייע לאחרים להגשים את החלום העיצובי שלהם בביתם, במשרדים ובכל חלל פנימי אחר שזקוק לשדרוג ושינוי.

ברחבי העולם, ידועים תחומי ההום סטיילינג ועיצוב הפנים כשני עולמות שונים. ובכל זאת נראה שבישראל עדיין קיים איזשהו ערפול מסוים ביניהם. נבין יחדיו את ההבדלים בין עיצוב פנים להום סטיילינג:

  • במה מתמקדים? – הום סטיילינג כשמו כן הוא, תחום בו מטרתנו היא "להלביש את הבית". בניגוד לעיצוב הפנים, ההום סטיילינג מתרכז בשינוי ושדרוג תכולת הדירה; החל מרהיטים, חפצי נוי, ועוד. מטרתו לשדרג ולשפר את העיצוב הקיים ולהעניק לחלל מראה רענן וחדש, בהתאם לתנאי החלל.
  • כמה עולה לי? – במסגרת קורס הום סטיילינג תלמדו שבתחום זה, ההוצאות לרוב קטנות יותר מכיוון שלא מדובר בשיפוץ ושבירה של קירות, צביעה או בנייה. בתקציב קטן מאוד תגלו שאפשר ליצור עולם ומלואו.
  • כאן ועכשיו – פרויקטים של עיצוב פנים עלולים להמשך גם לאורך חודשים ארוכים שכוללים אי נוחות לדיירי הבית. במקרים מסוימים עליהם לעזוב את הדירה לתקופה קצרה על מנת לאפשר לאנשי המקצוע לסיים את העבודה. הום סטיילינג לעומת זאת הוא תהליך קצר יותר ומתבצע אף בשיתוף פעולה מלא עם דיירי המקום. המטרה היא לאזן בין הטעם העיצובי שלכם ובין מה שהמעצב חושב שיתאים לחלל עצמו, ויוציא ממנו את הטוב ביותר.

מה עושים עם זה?

בוגרי קורס הום סטיילינג יוכלו לבחור בדרך המתאימה להם ביותר; אם יחפצו, יוכלו לפתוח עסק ולעבוד כפרילנסרים מול חברות או לקוחות פרטיים. מצד שני, יוכלו להצטרף לחברה העוסקת בתחום ההום סטיילינג כשכירים. אחד היתרונות הגדולים הנוספים, הוא שתוכלו לעצב את הסביבה שלכם בעצמכם! כעת, אתם יכולים לקחת את האהבה הגדולה שלכם לעיצוב ולהתנסות בה בעצמכם בצורה מקצועית.

צרו קשר עוד היום לקבלת פרטים נוספים אודות קורס ההום סטיילינג המקצועי ובואו להפוך תחביב לקריירה.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*