לסרי: ״לא מצטער על פרוייקט ה-Reway – למרות הנזק הפוליטי״

לסרי: ״לא מצטער על פרוייקט ה-Reway – למרות הנזק הפוליטי״

״לקחתי בחשבון גם את האפשרות שאאבד את כסא ראש העיר״ אמר ד״ר ייחיאל לסרי בטקס צנוע לציון סיום שלב הנח התשתיות בפרוייקט ה-Reway שנערך בתחנה החכמה שבשדרות מנחם בגין – סמוך לבית החולים אסותא.

למרות שהיה מוותר על הנזק הפוליטי שגרם לו פרוייקט התחבורה הירוקה בו לראשונה קמה עליו התנגדות ישירה ומחאת תושבים אי אפשר היה שלא להבחין בסיפוק האדיר ובהתרגשות של ראש העיר הערב בטקס סיום הנחת התשתיות.

בנאום נרגש סקר לסרי את הדרך מהזכייה במכרז ועד הלום, סיום שלב התשתיות. לסרי שהאמין בכל מאודו בכל מטר וקילומטר של הפרוייקט מרגיש היום שלם ברמ״ח אבריו על כל הדרך שעשה כשהוא מביט על השדרה שידעה עומסים כבדים וימים קשים כשהיא זורמת בשעה 19:00 ללא כל עיכוב או פקק.

לסרי משוכנע שתרומת הפרוייקט לדורות הבאים היא אחת המשמעותיות ביותר בקדנציה שלו, יחד עם בית החולים מימין ושדרת מנחם בגין משמאל יכול לסרי לקחת אנחת רווחה על 2 מגה מיזמים עליהם הוא חתום.

לסרי גם עקץ את האופוזיציה שניצלה את כעס התושבים על העמידה בפקקים לטובת הסתה נגד המיזם וחשיבותו. ״למרות שהיו שותפים להחלטה לביצוע המיזם מצאו לנכון חברי האופוזיציה לשטוף את מח הציבור נגדי ונגד מקבלי ההחלטות״ אמר בנאומו.

גם שר התחבורה ישראל כץ שכיבד את המעמד לא חסך במחמאות על המיזם, ישראל כץ שסיפר על חנוכת הרכבת מת״א לירושלים שחנך רק אתמול ואת פרוייקט Reway היום שיבח גם את ראש העיר על האומץ הפוליטי בלקיחת הסיכון הכל כך משמעותי הזה.

למי ששם לב לאורות הכחולים המקבלים את פני הנוסעים בשדרת מנחם בגין זו הזדמנות לעדכן שמדובר בעמודי תאורה מיוחדים שנשלטים באפליקציה ויכולים להחליף צבעים ובקרוב תרושת כל העיר בעמודים דומים.

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

תגובה אחת

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*