למי שבדיוק התעורר… הימין ניצח – איך בחרה אשדוד?

למי שבדיוק התעורר… הימין ניצח – איך בחרה אשדוד?

למרות ההישג המדהים של כחול לבן בראשות גנץ ולפיד העם אמר את דברו ונתניהו ימשיך לקדנציה נוספת עם ככל הנראה מנדט או שניים יותר ועם הזכות להרכיב ממשלה.

אשדוד חיבקה את נתניהו עם כ-34% מאחוזי הבחירה, פי 2 מכחול לבן, זה הנתון שעולה מספירת 97% מהקולות, עוד 22% קיבלו החרדים (ש״ס + יהדות התורה), 12% לישראל ביתנו ועוד כ-4% לכחלון ועוד 10% בין שאר מפלגות הימין מביאים כ- 80% מסך הקולות תרומה לגוש הימין.

זה לא חדש שאשדוד היא עיר ימנית, התוצאות בבחירות הקודמות לא רחוקות בכלל מהתוצאה של הבחירות שהתקיימו אתמול, יש עוד לא מעט ערים שמאופיינות ימין מובהק, ערים לא קטנות עם לא מעט פוטנציאל המרה, הן נמצאות בחלק הדרומי והחלק הצפוני של המדינה, קצת רחוק ממדינת תל אביב וכאן ה״הפסד״ (אם אפשר לקרוא ל35 מנדטים הפסד) של מפלגת כחול לבן והמרכז שמאל. המלחמה היתה שם, פה באשדוד, למרות הישג מרשים הדרך לאופוזיציה סלולה ואפילו הונח שטיח אדם לשלושת הרמטכ״לים.

במחנה גנץ לפיד ייקח זמן עד שהאבק ישקע, הם היו בטוחים שהנה זה בא, המהפך מעבר לדלת, דיברו כל הזמן על הגושים וזה עשה את העבודה בשורה התחתונה, בלי קשר למי מרכיב את הגוש והאם זה הדבר שישראל הכי צריכה… גוש זה גוש.

נתניהו ירכיב את הממשלה שככל הנראה לא תשרוד 4 שנים בעקבות כתבי האישום של ראש הממשלה ועד השימוע המדינה תעבוד על שעון חול. רק אז נבין לאן הולכת המדינה.

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*