לחמני לגלבר: ״אינך באה בידים נקיות לשולחן״

לחמני לגלבר: ״אינך באה בידים נקיות לשולחן״

לאלה שקיוו וציפו למהלך מאחד ואחראי של המנהיגים המתמודדים לראשות הגיע האייטם הזה ששולל כל תקווה לריצה מאוחדת. המגעים שנטעו תקווה בלב שני המחנות של לחמני וגלבר מתפוצצות היום במכתב פתוח שלא מריח טוב בו מטיח לחמני בגלבר האשמות קשות ובעצם סוגר את סיפור שיתופי הפעולה ובשתי מילים מודיע לחמני לגלבר… ״ניפגש בקלפי״.

מצורפת בזאת מילה במילה ההודעה ששלח לחמני לגלבר, הודעה שמסבירה הכל:

שלום, הלן.
כותב לך פניה זו מדם ליבי.
לאחר דיונים רבים של משא ומתן וקבלת כול דרישותיך והכול לצורך ביצוע סקר ביננו לקביעת המועמד המוסכם ולמרות שביום חמישי כבר סוכם הכול והינה מאז נעלמת. לא רק זאת אלא בחוסר תום לב ואת מנהלת מו"מ עם החרדים ועם אחרים ומפרסמת ספינים בתקשורת.אינך באה בידים נקיות לשולחן. לאור כך ומכיוון שהיום ה-14/10 ועשיית סקר כבר לא רלוונטית לא נותר אלא להמתין ליום הבחירות ולאחל לכולנו שהמועמד הטוב והראוי ביותר יזכה ויחליף את השלטון הרע הזה.
יום ושבוע טוב.

תגובתה של הלן גלבר:

אינני רגילה לנהל מו"מ בתקשורת. אני לא חושבת שזו הדרך לקדם דברים. גם הקטע הרגשי מיותר כאן. כולנו רוצים להדיח את לסרי אבל חשוב שהדברים יתבצעו כמו שצריך.
אתן רק נקודה אחת. סוכם כי יבחר משרד סקרים שיערוך את הסקר במשותף. לתדהמתי נשלח לי חיוב ממשרד סקרים המקורב ללחמני ואנשיו כעובדה גמורה. הם ורק הם יערכו את הסקר ביום ראשון או שלא יהיה סקר בכלל.
הגישה הזאת לא מתאימה למי שרןצה איחוד. היא מתאימה למי שרוצה לספק כותרת לעיתון.
צר לי שזו רוח הדברים. באמת שצר לי. אבל מי שמתנהג בברוטליות ובכפייה מול שותפים לעתיד לא באמת רוצה איחוד.

מהמטה של שמעון כצנלסון נמסר:

במבחן הפוליטי הראשון שלו, לחמני נחל כשלון מנהיגות חרוץ. אסור לתת את אשדוד לידי טירונים חסרי ניסיון. עתיד העיר על הכף וזה הזמן להתאחד מאחורי מנהיגות מנוסה אחראית ושקולה . אשדוד עיר מורכבת וזקוקה לראש עיר חזק עם רקורד מוכח של עשיה והצלחות.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*