כך תמצאו קבלן שיפוצים באשדוד

כך תמצאו קבלן שיפוצים באשדוד

הגיע הזמן לשפץ את ביתכם? תושבי אשדוד? המאמר הבא מיועד בשבילכם! במאמר הבא תמצאו טיפים כיצד למצוא את קבלן השיפוצים הטוב ביותר בעבורכם, שאכן מספק שירותי שיפוץ ובנייה באזור אשדוד והסביבה.

מבחר רחב של קבלני שיפוצים ניתן למצוא בעיר אשדוד, באזורה וכאלו שמספקים בה שירות באופן קבוע, בין אם באמצעות עיתונים, רשת האינטרנט או המלצות מפה לאוזן ממכרים שעבדו עימם לאחרונה. אנחנו כאן על מנת לעזור לכם למצוא אותם ולהעביר את הקבלן תהליך סינון אשר יחסוך מכם כסף רב, כאש ראש מיותר ובראש ובראשונה – על מנת שתקבלו עבודה מקצועית ואיכותית.

מה חשוב לבדוק אצל קבלן השיפוצים

בתהליך בחירת קבלן שיפוצים, חשוב לבדוק שהקבלן אינו "טירון" בתחום השיפוצים, בעל וותק של מספר שנים, עבד בתחום העיסוק, עשה פרויקטים דומים וכמובן בעל שם מוערך בתחום. אמנם אנחנו לא בהכרח נחפש את הקבלן בעל השם הנוצץ ביותר, אך בהחלט נחפש מישהו שניתן לסמוך עליו שיעשה את העבודה על הצד הטוב ביותר. קבלן שיפוצים מאשדוד יכול להיות בעל צוות עובדים מצומצם ואיכותי או בעל חברת שיפוצים גדולה עם צוותים הפועלים ברחבי הארץ, לנו זה פחות משנה – אך קבלו את הטיפים הבאים שבהחלט חשובים לפני שאתם סוגרים עם הקבלן על תחילת עבודה.

טיפ מס' 1, שם מוכר – בעולם השיפוצים קיימים המון "שיפוצניקים" שאינם קבלנים ואף לא רשומים בתחום, חפשו אחר קבלן שיפוצים רשום ומוכר, אם אתם לא מכירים אחד כזה, תוכלו למצוא אותו כאן אצל חברת טופ שיפוצים – היכנסו והזמינו קבלן שיפוצים באשדוד במחירים מוזלים ומשתלמים.

טיפ מס' 2, חוות דעת והמלצות – אל תפספסו את עניין ההמלצות, חפשו וגששו ברשת האינטרנט עד שתמצאו קבלן בעל שם טוב, התייעצו עם כאלו שקיבלו ממנו עבודה ושאלו לשביעות רצונם. רק כאשר תמצאו מישהו שעושה עבודה טובה, תתחילו לבדוק לגבי המחירים.

טיפ מס' 3, מחירים – אין חשוב יותר מהמחיר עצמו, אך במקרה של ירידה למחירים שאינם נשמעים לכם סטנדרטיים כלל, לעומת אחרים, חשדו ובדקו שוב – לא הגיוני שתקבלו מחיר ששובר את השוק בכמה אלפי שקלים. טווח המחירים בין הקבלנים לא צריך לנוע בהפרשים גדולים בכל תחום השיפוץ. היכנסו אל מחירונים, בצעו השוואת מחירים והגיעו אל המחיר שאתם מחפשים ותואם לתקציב שלכם.

טיפ מס' 4, החוזה – עניין החוזה הוא החשוב ביותר, אל תפספסו זאת – ערכו חוזה מסודר וארוך, אשר מכסה אתכם בכל נקודה, עוזר לכם במהלך השיפוץ, נותן לכם אפשרויות תשלום הדרגתיות וכאמור מסייע לכם בעמידה בזמנים של הקבלן מולכם, שהיא בעצם הבעיה הגדולה ביותר בתחום של בעלי מקצוע, שיפוצניקים וקבלנים בפרט. במידה ויש חריגה במועד הגשת הפרויקט של הקבלן מולכם, הוא צריך לשלם על כך פיצוי כספי שייקבע מראש – על פי החוזה.

מאמר זה מוגש באדיבות חברת טופ שיפוצים – www.top-renovations.co.il

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*