יעדים מומלצים לחופשת קיץ וחגי תשר"י

יעדים מומלצים לחופשת קיץ וחגי תשר"י

הקיץ מתקרב ועוד לפני שנרגיש, תגיע גם תקופת החגים הבאה עלינו לטובה. היצע הטיסות והחופשות גדול מתמיד ואם אתם שואלים את עצמכם היכן ננפוש הפעם, יש לנו כמה אפשרויות מומלצות בהחלט.

טסים על כל הקופה

יש הרבה יעדים מוזלים ויש לא מעט יעדים נפלאים, אבל מי שרוצה לטוס על כל הקופה צריך לעשות דבר אחר – לברר כמה שיותר מהר לגבי  אפשרויות של טיסות לארצות הברית. כי לא משנה מי אתם ומה אתם, זה המקום לחופשה בגדול כי זה המקום שיש בו הכל. והנה רק טעימה מכל מה שארצות הברית יכולה להציע לכם: סנטרל פארק, שהוא ללא ספק אחד הפארקים המרשימים בעולם וללא ספק המפורסם שבהם. מוזיאון החלל של נאס"א, שייקח אתכם הכי גבוה לכוכבים שרק אפשר. ועוד דרך שתאפשר לכם לגעת בשמים, תוכלו לעשות זאת גם בתצפית השמימית במגדל One World Trade Center שבניו יורק. תוכלו לבקר בגשר שער הזהב האייקוני ולצאת לשיט ליד פסל החירות המונומנטלי. מרגישים שיש לכם מזל? אל תפספסו את לאס ווגאס, שמציעה כיום גם שפע בילויים לכל המשפחה. בקרו ב"סטריפ" המפורסם ובלו בין שפע האטרקציות שהעיר מציעה. לקינוח, קחו את הילדים או את עצמכם לדיסנילנד או לאולפני הסרטים הגדולים של הוליווד. ואם אתם חובבי טבע וקמפינג תנו קפיצה גדולה לפארקים הלאומיים כדוגמת זה שבקניון רד רוק או בהרי הסמוקי.

בואו למלטה

באיי יוון כבר הייתם? טיסות לארצות הברית נראות לכם פחות לעניין כרגע? זה הזמן לשמוע על יעד מומלץ באי מיוחד ששמו מלטה. האי הקטן למדי, סמוך לסיציליה, היה בעבר מעוז ייחודי של אבירים, שהצליחו להכניע את האימפריה העות'מנית הגדולה. בעיר הבירה, המאכלסת את מרבית תושבי האי תמצאו תצפית קסומה הצופה אל הנמל וכן קתדרלות ומבנים מרשימים, שווקים, אתרים ארכיאולוגים ואדריכלות ייחודית.

תאילנד מחכה לכם

אם אתם בעניין של יעד רחוק ואקזוטי, תאילנד בהחלט מחכה לכם. בכל עונות השנה תאילנד והאיים הקסומים שלה מזמינים ושוקקים תיירים. למעשה, זו המדינה המובילה בעולם מבחינת מספר התיירים. בבנגקוק תמצאו חוויה עירונית שוקקת, עם קניוני ענק ושווקים, עם רכבת הנושקת לשמיים ואין סוף דוכני אוכל רחוב. אבל היעד שעליו נדבר הפעם הינו צ'אנג מאי וזוהי לא רק עיר אלא גם מחוז מרכזי בצפון המדינה. מה בתפריט? היכרות עם שבטי הצפון ההררי ועם יערות עד. ביקור במקדשים בודהיסטיים. אומגות וטיפוס על צוקים ואתר חובה לחובבי החיות הינו חוות הפילים, שבה משקמים פילים שעברו התעללות במופעים ובקרקסי רחוב.

איטליה זה לא רק רומא

מצפון תאילנד אנו עוברים להמליץ לכם על איטליה וליתר דיוק על החלק הדרומי שלה. אנו יודעים שרבים מאוד כבר מכירים בעל פה את רומא ואת תעלותיה של וונציה ולכן, אנו ממליצים הפעם להגיע לאיים המחכים לכם בדרום. הטיסות לשם הן ההפך הגמור מאותן טיסות לארצות הברית שנחשבות לארוכות מאוד. בטיסה תגיע לאיים כדוגמת סרדיניה או סיציליה כמעט כהרף עין (כשלוש שעות גג). מה מציעה לכם סרדיניה, למשל? רכבת שמזכירה מאוד משחק צעצוע תיקח אתכם לעבר אתר שהיה פעם מכרה ושם נתגלתה מערת נטיפים יוצאת מן הכלל. בדרום האי ממתינה לכם הפתעה – חלקת חוף לבנה, מסנוורת ביופייה (עוד במקום לגונה מרהיבה). גם יערות מרהיבים ששווה לשוטט בהם מעטרים את האי וכן גם מבני אבן קדומים ומסתוריים, בני אלפי שנים שהמקומיים מכנים אותם בשם נוראגה. אלה ספק מונוליטים ספק מבצעים ומספרם מוערך בכמה אלפים.

 

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*