טרמפולינה מלבנית כיף וקופצני לילדים

טרמפולינה מלבנית כיף וקופצני לילדים

אם אתם מחפשים תעסוקה לילדים במיוחד בימי החופש הגדול ובשבתות, פעילות שלא ישתעממו ותעסיק אותם לאורך שעות רבות, אתם חייבים טרמפולינה מלבנית בחצר הבית. עם טרמפולינה מלבנית לילדים בחצר הבית, תוכלו לגרום לילדים שלכם לעזוב את הטלוויזיה או משחק הפלייסטשיין ולבצע פעילות גופנית ועל הדרך ליהנות. והכי חשוב לבצע את הפעילות הזאת בתוך ביתכם מבלי לצאת למקום ציבורי ולחשוש מהסכנות השונות.

למה דווקא טרמפולינה לחצר ולא משהו אחר?

אם אתם רוצים פעילות מהנה לילדים שלא רק תפעיל את הגוף אלא גם תגרום להנאה ושמחה, טרמפולינה היא התשובה. הודות לטרמפולינה יכולים הילדים ליהנות מפעילות מהנה של קפיצות בין אם זה בבית או מחוץ לבית וכן להפעיל את גופם במהלך היום שזה לא פחות חשוב מלהעסיק אותם בפעילויות.

יתרונות טרמפולינה בחצר הבית

למרות שמדובר על פעילות מסוכנת ולא בטיחותית לילדים, טרמפולינה נחשבת לאחד מהפעילויות המהנות והכייפיות שילדים אוהבים לעשות. אז במקום להוציא את הילדים למקום ציבורי ולבזבז כסף על כניסה ושימוש במתקנים, למה שלא תקנו טרמפולינה מלבנית לחצר? עם טרמפולינה מלבנית לחצר תוכלו ליהנות ממגוון נרחב של יתרונות כולל יתרונות בריאותיים שונים. יתרונות אלה כוללים:

פעילות גופנית- הטרמפולינה לא רק שעוזרת לשחרר אנרגיות אלא היא ממש ספורט שמפעיל את הגוף. באמצעות קפיצות לאורך שעה הילדים מזיזים את גופם, שורפים קלוריות ועובדים על הרבה שרירים בגוף במיוחד שרירי הליבה. בנוסף לכך, הקפיצות על הטרמפולינה הם מעין אימון שהילדים מבצעים כמה פעמים בשבוע.

פיתוח מיומנויות מוטוריות- הקפיצה על הטרמפולינה גורמת לילד להפעיל את הגוף ואת שני צידי המוח של הגוף על מנת לשמור על קואורדינציה ושווי משקל. פעילות זאת משפרת ומפתחת את המיומנויות המוטוריות של הילד.

משפרת את היציבה- באמצעות הטרמפולינה ניתן לשפר את היציבות ושיווי המשקל של הילדים, וזאת מאחר שהרצפה זזה כל הזמן וכך הם לומדים לייצב את עצמם על הטרמפולינה וכן את שווי משקלם במיוחד שמדובר על קפיצה על רגל אחת, או בפעילויות שונות.

שיפור מערכת הלימפה בגוף- הקפיצות היא דרך מעולה לשיפור מערכת הלימפה של הילד שעוזרת להפחית לחץ וחרדות. פעילות זאת מעולה אף לילדים היפראקטיביים מאחר שפעילות זאת עוזרת להרגיע את מערכת העצבים.

חיבור אישי עם חברים- באמצעות הקפיצה על הטרמפולינה ניתן ליצור אנדרנלין גבוה וריגושים וכן חיבור אישי עם החברים שכולל בין היתר צחוק ודיבורים על נושאים שונים.

חוסך זמן וכסף- טרמפולינה בחצר הבית חוסכת לא מעט כסף ונסיעות למקום ציבורי על מנת לשחק ומעבר לכך חוסכת זמן רב להורים. בנוסף לכך, ההורים לא צריכים להיות מודאגים בטיחותית כי הילדים נמצאים בתוך חצר הבית לידם.

יתרונות אלה הופכים את השימוש בטרמפולינה לאחד מהפעילויות הטובות והמהנות ביותר לילדים.

צילום: Depositphotos

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*