חימום תת רצפתי – החימום שישדרג לכם את הבית

חימום תת רצפתי – החימום שישדרג לכם את הבית

מחפשים אחר מערכת חימום תת רצפתי? מתלבטים באיזו מערכת חימום לבחור? מערכת החימום התת רצפתי הנה המערכת האידיאלית ביותר המהווה את הפתרון המושלם לחימום הבית כיום.

בשנים האחרונות, מערכת החימום הפכה למבוקשת ביותר, בעלת טכנולוגיה מתקדמת עם אורך חיים לטווח ארוך שנים. הפתרון שלה מבוסס על התפשטות גלי החום מהרצפה כלפי מעלה, בהתאם לכך, הרצפה המחוממת מפזרת את האוויר החם בכל שטח הבית היוצרת תחושה של חמימות אחידה ונעימה.

מערכת החימום הביתית יכולה להתבסס על שלושה סוגי מערכות: על בסיס צינורות מים, גופי חימום חשמליים או גז המונחים מתחת לרצפת הבית. יחד עם זאת, בהשוואה לשאר המערכות הקיימות בשוק כיום, מערכת חימום תת רצפתי על בסיס מים הנה המערכת החסכונית ביותר בעלויות החשמל בשימוש רצוף.

השיטה מבוססת על הזרמת מים חמים המחוממים על ידי משאבת חום, כמקור חיצוני, דרך מערכת צינורות סגורה המותקנת מתחת לרצפת הבית. שיטת זו, מהווה את אמצעי החימום הנפוץ ביותר כיום. הטכנולוגיה המתקדמת והיעילה משפרת באופן מובהק את יעילות החימום וכזאת שאינה מייבשת את אוויר חלל הבית.

חשוב לציין, התקנת מערכת חימום מסוג זה, צריכה להתבצע טרם בניית הבית החדש או כחלק מתכנון שיפוץ כללי אשר יכלול את הרמת ו/או החלפת הריצוף.

משאבת חום לחימום תת רצפתי

משאבת חום למערכת חימום תת רצפתי מהווה את המקור לחימום המים ונחשבת לצורה האפקטיבית והחכמה ביותר. בהתאם לכך, המים החמים המוזרמים דרך מערכת הצינורות, מחממים את הרצפה ומשם את כל חלל הבית בצורה שקטה ואחידה.

משאבת חום מהווה מוצר משלים למערכת חימום תת רצפתי ואינה עושה שימוש בחומרי בעירה או שריפת דלקים בכדי לחמם את המים המוזרמים. המשאבה מהווה את התחליף האולטימטיבי והחסכוני ביותר למערכת החימום.

המשאבה דומה ליחידת המזגן אשר נמצאת ברוב בתי האב הכוללת בתוכה כמו למשל: מדחס, צנרת גז, מעבה וכדומה. פנים נוספות לעניין, משאבת חום מוגדרת כמערכת ירוקה וחסכונית באנרגיה וכזאת הפופולרית ביותר לחימום המים.

יתרונות מערכת חימום תת רצפתי

  • בטיחות – המערכת אינה נגלית לעין ומוסתרת מתחת לפני השטח.
  • חימום שקט ואחיד – החום המופק אינו מייבש את אוויר חלל הבית בהשוואה למערכות חימום אחרות.
  • עלויות נמוכות – עלות שימוש במערכת חימום על בסיס מים המחוברת למשאבת חום, מאופיינת בעלות הנמוכה ביותר בדוגמא למערכות הסקה אחרות.
  • אסתטיקה – מערכת הצינורות מותקנת מתחת לפני השטח, ללא צורך בהתקנת גופי חימום נוספים בתוך הבית, בהתאם לכך תוכלו לעצב את חלל הבית לפי ראות עיניכם.
  • נטולת קרינה – מערכת החימום אינה פולטת קרינה ונחשבת למערכת הירוקה והידידותית לסביבה.

לסיכום:

בחירת מערכת תלויה רבות בשטח הבית תחתיו היא תותקן ורצוי שתבוצע טרם תכנון הבית או במהלך ביצוע שיפוץ אשר יכלול גם את הרמת הריצוף.

חברת ניו אנרג'י ישראל עם מעל 30 שנות ניסיון ואלפי לקוחות בכל רחבי הארץ. עם מערכת החימום שלנו והטכנולוגיה המתקדמת ביותר, תוכלו לחזור לבית חמים ונעים.

יש לכם עוד שאלות שלא קיבלתם עליהן מענה? הנכם מוזמנים ליצור עמנו קשר, לתאום פגישת ייעוץ ונשמח לעמוד לרשותכם.

צילום: pixabay

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*