חוזרים לשיגרה – אשדוד שוב נעלמה במחצית

חוזרים לשיגרה – אשדוד שוב נעלמה במחצית

נוהל המחצית הראשונה המצויינת וההיעלמות לחצי השני התקיים שוב מול ראשון לציון, במשחק שנטע המון תקוות אצל הצהובים של גרינברג לשוב למומנטום ואולי לחזור לליגה אחרי הניצחון הגדול בנס ציונה.

זה לא קרה, אשדוד שוב נכנעה, למרות יום מצויין של הנטון וג׳ונסון שיחד אחראים באופן שווה ללא פחות מ-50 נקודות שאר הקבוצה לא הגיעה לקריה. ליאור אליהו שנעדר בעקבות מחלה היה חסר בעיקר בעמדת הריבאונד שם שלטה ראשון בצורה בולטת.

אשדוד חוזרת להפסיד, 11 הפסדים מתוך 13 משחקים, או 2 נצחונות מתחילת העונה, איך שלא תסתכלו על זה, לא מדובר בתמונה שמישהו רואה בה אופטימיות. עם תפוסה של 25% מהאולם במשחק אחרי ניצחון הרואי למשחק שאמור להציל את העונה, זה עוד סימן לדאגה.

הרבה תקוות נתלות על כתפיו של פול סטול שאמור כבר לקבל את השיחרור מלימוז׳ הצרפתית, עם כל הכבוד לעזרה על הקווים הוא חייב להיכנס לקלחת, מנהיגותו חסרה ובולטת, אופייבו חייב לחזור ולתת את התנובות מנס ציונה ובמידה וליאור אליהו מתחיל לשחזר את הסטטיסטיקה של המשחק בלב המושבה המצב עתיד להשתפר.

הטיימינג הולך ודוחק, בשבוע הבא תצא אשדוד להיכל שלמה למשחק מול הפועל ת״א שניצחה את גלבוע גליל ונחושה מצידה לברוח עוד שלב מאיזור התחתית, ההיכל ייצבע אדום והאדרנלין יהיה גבוה, לגרינברג משימה לא קלה להכין את הקבוצה למשחק כזה. אשדוד אמנם ניצחה בסיבוב הקודם את הפועל ת״א אבל הרבה מים זרמו בנחל לכיש מאז, ואשדוד הצליחה לנצח רק עוד משחק מאז לעומת ת״א שכבר סגרה 5.

צילום: לירון מולדובן

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

2 תגובות

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*