חג הספר גם במרכז להורות משמעותית

חג הספר גם במרכז להורות משמעותית

השבוע חגגנו את חג הספר במרכז להורות משמעותית, כחלק משיתופי הפעולה של הרשות העירונית- 'מהות' עם החברה העירונית לתרבות – מרחב יצירה. זו השנה השנייה שבה מאמץ המרכז את חג הספר ומארח בביתו. מנכ"לית הרשות – הגב' סימונה מורלי חיברת בין מהות הסיפורים למהות קיומו של המרכז, תוך דגש על ספרות ילדים, נוער ובוגרים.

חג הספר או שבוע הספר העברי הינו אירוע המתקיים בישראל מדי שנה במהלך חודש יוני, במסגרתו מוקמים ירידי ספרים ברחובות הערים ונמכרים ספרים רבים במחירים מוזלים. בנוסף למכירת הספרים, מתקיימים במהלך תקופה זו אירועים ספרותיים מגוונים, כגון מפגשים עם סופרים.

הסופרת מאירה ברנע גולדברג , מחברת הספרים "משפחה לדוגמה", "כמה רחוק את מוכנה ללכת", "כראמל" ועוד.., העבירה הרצאה מרתקת בשם "החיים כספר – בין מציאות לדמיון", ובה שיתפה ברנע גולדברג את סיפור ההורות שלה לילד על הספקטרום האוטיסטי, על ילדותה ועל החוויה של לכתוב ספר.

לערב הוזמנו נציגי רשת חנויות הספרים החברתית "סיפור חוזר", שפרסו מגוון רחב של ספרים בלובי המרכז ומכרו למשתתפים. תודה לכל המשתתפים. לאירועים הקרובים – מוזמנים לעקוב אחר המרכז להורות משמעותית בפייסבוק.

בתמונה: הגב' סימונה מורלי – מנכ"לית הרשות, הגב' גילית אבטליון – מנהלת המרכז להורות משמעותית, הגב' סיגל בר – רכזת מסלולי למידה וגיל הרך במרכז להורות משמעותית והסופרת מאירה ברנע גולדברג/

צילום: יבגני גונדרנקו

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*