זעם חרדי – "מופעי פריצות בפארק אשדוד ים"

זעם חרדי – "מופעי פריצות בפארק אשדוד ים"

גורמים חרדים באשדוד זועמים ואומרים כי מדובר ב"ניסיון נואל לדחוק את רגלי הציבור החרדי מהעיר". כך פורסם באתר החרדי ״כיכר השבת״ בעקבות החלטת עיריית אשדוד לנתב את אירועי וכות לפארק אשדוד ים.

עוד נאמר בכתבה: בשל סדרת "מופעי פריצות" שעורכת עיריית אשדוד בימי חול המועד בפארק 'אשדוד ים, הפופולרי והמועדף על החרדים – הודיעה וועדת הרבנים שעל ידי רבני הקריות בעיר על איסור טיול בפארק ו"כי ראוי שלא לטייל בפארק בזמנים אלו".

כדי להכניס את העניין לפרופורציות מוחים החרדים על אירועים כדוגמת הרקדה, זומבה, קולנוע פתוח ועוד… האירועים הנ״ל מוגדרים בפי משמרות הצניעות כמופעי פריצות ועקב כך הוחרם הפארק ע״י הקהילה.

הפארק ששימש כאטרקציה מרכזית לקהילה בימי חול המועד נקטף מהם והזעם מופנה לעיריית אשדוד שהעיזה לנצל את הפארק לטובת האירועים העירוניים.

לטענת החרדים מדובר בסוג של נקמה בקהילה בעקבות אותו סרטון ויראלי בו נראה חרדי מלבין את פניה של מדריכת ריקוד, הסרטון שייצר מהומה גדולה בעיר, במיוחד בתקופת הבחירות הרגישה היא הסיבה שהפארק הפך ללוקיישן המרכזי של אירועי חול המועד.

למרות הנסיונות הבלתי פוסקים של נציגי הקהילה לשנות את מיקום האירועים הוחלט בעיריית אשדוד להשאיר את האירועים במתכונתם ובכך גרמו לרבני הקהילה החרדית לאסור את הפארק מחשש לפריצות.

עוד הוסיפו כי "תמוה שדווקא כעת, כשאנחנו לפני בחירות בהן ראש העיר יחיאל לסרי זקוק נואשות לתמיכה החרדית – אנו נתקלים באטימות קשה כל כך נוכח צרכי הציבור החרדי והרגישויות שלו".

צילום ארכיון

00

לכתבה המקורית

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

4 תגובות

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*