זה סופי – רובע פארק לכיש אושר להפקדה

זה סופי – רובע פארק לכיש אושר להפקדה

למרות 3 התנגדויות חוזרות ונשנות לבית המשפט מצידן של התאחדות התעשיינים וחברות נמלי ישראל ונמל אשדוד, בישר ראש העיר על אישור להפקדת פרוייקט הדגל של הסכם הגג באשדוד, שכונת פארק לכיש, על גדות הנחל, מזרחית לשטח הנמל שהיה מהמתנגדים העיקריים למיזם.

3,100 יחידות דיור, מסחר, תעסוקה וקריית ספורט, בין הסטאר סנטר לנמל אשדוד קום יקומו ועל פי הדיווחים הראשוניים מטקס אבן הפינה הם יהיו במחיר אטרקטיבי במיוחד במסגרת תכנית מחיר למשתכן. רק שמאז הנואם המרכזי, משה כחלון שהיה בזמנו שר האוצר והפטרון של תכנית הגג ותכנית מחיר למשתכן איבד 6 מנדטים ומקומו בכנסת הבאה לוטה בערפל.

"ההחלטה לאשר את התוכנית ולדחות את התנגדויות העותרים, בהיעדר תשתית עובדתית מלאה באשר לסיכונים העלולים לנבוע מפעילות הנמל, ואף ללא התייחסות להרחבה הצפויה של פעילות הנמל ואזור התעשייה בעתיד – מהווה חריגה ממתחם הסבירות. יש לבטל את החלטת הוותמ"ל, ולהחזיר אליה את הסוגיה לדיון מחדש", כך קבע השבוע בית המשפט.

 ד"ר יחיאל לסרי: "אני גאה בצוותים המקצועיים שלנו שהובילו את הטיפול בעתירות השונות, ומודה להם בשמכם. כעת אנו מתפנים להמשך קידום תהליכי השיווק של הקרקעות לקבלנים מול משרד השיכון ובהמשך להגרלה במסגרת מחיר למשתכן".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*