השר ישראל כץ השתתף בהרמת הכוסית בנמל אשדוד

השר ישראל כץ השתתף בהרמת הכוסית בנמל אשדוד

 

חברת נמל אשדוד ציינה ביום חמישי האחרון את ראש השנה תשע"ח בהרמת הכוסית המסורתית בהשתתפות מאות מעובדי הנמל, מנהליו, חברי הדירקטוריון, לקוחות ובכירים מהעיר אשדוד. באירוע נשאו דברים שר התחבורה והמודיעין ח"כ ישראל כץ, יושבת ראש דירקטוריון חברת נמל אשדוד גב' אורנה הוזמן–בכור ומנכ"ל הנמל מר יצחק בלומנטל.

השר ישראל כץ התייחס בדבריו למו"מ המתנהל מול העובדים ואמר כי "אני מעניק גיבוי מלא לדירקטוריון ולהנהלת הנמל שרושמים הישגים פיננסיים גדולים בתקופה האחרונה. אני מאמין שחברת נמל אשדוד לא תצטרך להשתמש ברשת הביטחון לעובדים מכיוון שהחברה תמשיך במגמת הצמיחה וההתעצמות גם בעתיד".

השר ישראל כץ: אני מאמין שלא נצטרך להפעיל את רשת הביטחון לעובדים כי החברה תמשיך לצמוח;  יו"ר הדירקטוריון אורנה הוזמן-בכור: תשע"ח תהיה שנת מבחן עבור נמל אשדוד; המנכ"ל יצחק בלומנטל: נגיע לעידן התחרות כנמל נגיש, מודרני ומתקדם

יושבת ראש הדירקטוריון אורנה הוזמן-בכור ציינה בדבריה כי השנה הקרובה חשובה לעתיד הנמל "השנה החדשה שנכנסת, שנת תשע"ח, היא שנת מבחן חשובה עבור חברת נמל אשדוד. עלינו, הדירקטוריון והנהלת הנמל, מוטלת האחריות לחזק ולהעמיק את מקורות ההכנסה הנוכחיים של הנמל, ולצד זאת עלינו לשייט במים שאנו לא מכירים כדי למצוא מקורות הכנסה נוספים.

"גם על הכתפיים החסונות של עובדות ועובדי הנמל מוטלת אחריות כבדה: הנמל ועובדיו מעוניינים לשמור על מקום בהגה ההובלה של הנמלים ולכן עליהם להבין ששיפור מתמיד של השירות ללקוחות וההון האנושי הם אלו שיובילו אותנו לביצור מעמדה של החברה בארץ ובאגן המזרחי של הים התיכון".

המנכ"ל יצחק בלומנטל התייחס בדבריו לתוצאות הפיננסיות של הנמל שהציג צמיחה וגידול בכל שדות הפעילות בחציון הראשון של שנת 2017 "היעד שלנו הוא להגיע לעידן התחרות כנמל נגיש, מודרני, ומתקדם. אנחנו לא רק נשתמש ביכולות טכנולוגיות חדישות, אלא נפתח יכולות טכנולוגיות חדישות בתוך הנמל – בעולם הטכנולוגי זה נקרא חממה טכנולוגית והנמל ישמש כ- Beta sight  לפיתוחים אלו. נמל אשדוד הגיע השנה לשיאי רווחים שלא היו בעבר, ובסופו של יום זוהי תוצאה של ניהול ועבודה קשה.

"בצעד של חשיבה קדימה נבנתה תכנית אסטרטגית במטרה להכין את החברה לאתגרים של השנים הבאות. ברמה הפיזית, בתכנית הרכש, במבנה הנמל, ואת כל זה אי אפשר לעשות ללא איתנות תשתיתית. כמו כלים שלובים, הולכים יד ביד איתנות תשתיתית לצד איתנות פיננסית. זו גאווה ניהולית של נמל אשדוד שרואה לרחוק את העתיד ונערך מבעוד מועד. התוכנית האסטרטגית הוכנה עם הכוחות הפנימיים של החברה וצוותי הניהול הפנימיים, אשר שלב היישום החל כבר בימים אלו".

 

 

 

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*