השבת השחורה של משפחת יוספוב

השבת השחורה של משפחת יוספוב

הותר לפרסום – שמו של ההרוג בתאונת האופנוע ברמת גן הוא רועי יוסף (יוספוב) בן ה- 21, תושב העיר אשדוד הוא ההרוג בתאונה הקשה שארעה בלילה שבין שישי לשבת.

משפחתו ששרויה עדיין בהלם מתקשה לעכל את בשורת האיוב שנפלה עליה באמצע השבת. מועד ההלוויה טרם פורסם ע״י המשפחה. גם חבריו של רועי הצעיר הוכו בתדהמה עם קבלת הידיעה על מותו, קיר הפייסבוק של רועי התמלא הספדים שקורעים את הלב בידיעה שמדובר בסך הכל בצעיר בן 21 שאופנוע היתה אהבת חייו.

רועי החליק עם האופנוע שלו ונהרג, למרות כל ניסיונות ההצלה של הצוותים הרפואיים שהוזעקו לזירה לא הצליחו להציל את חייו ונאלצו לקבוע את מותו.

מתוך דף הפייסבוק של רועי יוסף ז״ל

"בדוק"
כמה פעמים אמרתי לך, תזהר הכביש לא משחק . זה ההנאה הכי גדולה שלנו בחיים אבל יש בה סיכון גדול.
אח שלי חבר שלי לא מצליח לעכל את זה… בוכה וכועס עליך תדע לך שאני כועס אבל גם כואב אני יאהב אותך לכל החיים יבחור צבעוני ומלא שמחת חיים !!!
"בדוק" אתה הית נותן לי את הטיפים בתספורות לגימור מושלם ואני היתי נותן לך טיפים לנהיגה נכונה ..הית תמיד מתווכח איתי וחושב שאני סתם מציק לך ..אבל לא בסך הכל לא רציתי שנגיע ליום הזה ונקבל את הבשורה הזאת..והית עונה לי ש"הכל טווווווב"
כועס אבל אוהב !רועי אני אוהב אותך ותמיד תיהיה חרוט אצלי ואצל כל החברים שאוהבים אותך..עכשיו נוח על משכבך בשלום מלאך בוכרי שלנו !
ת.נ.צ.ב.ה

״אומרים שבצבא אתה מכיר את החברים הכי טובים לחיים!! בחיים לא הוקסמתי מבנאדם שעומד על שלו וחי לפי התורה של עצמו, רועי אהוב שלי ואהוב של כולם❤ לעולם לא נשכח אותך בטוחה שגם למעלה אתה תהיה הכי מיוחד ותעשה לכולם בית ספר כמו שרק אתה יודע !! מתגעגעת וזוכרת תמייד??

אני לא מעכל את הבשורה הנוראית הזאת 
היית חבר של פעם בחיים הכרנו באוטובוס לטירונות ומאז היינו ביחד כל הזמן גם בחרא וגם בצחוקים היית חי על הקצה לא חושב פעמיים פשוט עושה 
עד לפני רגע היינו צריכים לעבור לדירה חדשה ביחד אני לא מאמין שככה הלכת
אחי היקר אני אוהב אותך מאוד ואני התגעגע
היית חבר שלי ואחי היקר באמת שאין אנשים כמוך ת.נ.צ.ב.ה.?

 

צילום: מתוך פייסבוק

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*