הקיסר הגאורגי עושה זאת שוב

הקיסר הגאורגי עושה זאת שוב

בכל מערכה קמה סיעה המנסה לחקות ההצלחה של משה בוטרשוילי יו״ר סיעת דרך חדשה ולהיכנס על חשבונו למועצת העיר.

מה שהם לא לוקחים בחשבון זה את הניסיון של הבולדוזר הגאורגי, משה בוטרשוילי ידע מלכתחילה שהוא את המנדט שלו יודע להביא, יתרה מזו, בבחירות האחרונות ב-2013 הוא העמיד רשימה שכולה מושתתת על הקהילהף אנשים חזקין ומוכרים בקהילה קישטו את הרשימה שהתוצאה שלה מקבילה לזו שהוא עומד לבד ובגאון בראש הרשימה.

המשנה לראש העיר ויו״ר רשות הספורט משה בוטרשוילי

משה בוטרשוילי מסתבר קורא את המפה הרבה יותר טוב מהרבה אסטרטגים, יודע בתקציב נמוך ויעיל להיות ממוקד, לבוא לעבודה עם שורט וכפכפים, ולעבוד. כל שיחת טלפון מצרפת עוד פיסה לפאזל כל חיבור משלים את מכסת הקולות הנדרשים ובסוף היום הוא מצליח לקבל את ההכרה וההוקרה מהקהילה שלו שלא שוכחת לו את 5 השנים האחרונות. הוא היה בשבילם, ואם יש משהו אחד שבטוח הוא גם יהיה שם בשבילם כל כוחו במותניו.

הניסיון של אפרים מיכאלי לתקוע מקל בגלגלים של משה ו״לגנוב״ את העדה, לא צלח. מי שזלזל בנאמנות הגאורגית קיבל הוכחה חותכת בקלפי, משה בוטרשוילי הוכתר פה אחד כנציג העדה.

הנאמנות שלו וההימור בתמיכה בראש העיר ד״ר יחיאל לסרי בימיו הקשים תביא אותו לקואליציה בשטיח אדום, משה בוטרשוילי היה היחיד מהמחנה הלא חרדי שהביע תמיכה מוצהרת ביחיאל לסרי, מהלך לא פשוט בהתחשב בתקופה הלא פשוטה שעבר ראש העיר מבחינה פוליטית, הכוכבים הסתדרו בדיוק לפי התחזית של משה.

סביר להניח שמשה בוטרשוילי יחזור למשבצת שלו כממונה על הספורט, העשייה שלו בשנים האחרונות פורחת ולא נראה שהוא מתכוון לעצור. הוא ימשיך בדרכו לשמר את המסורת הגאורגית כמו שאף אחד בארץ לא עושה ואם צריך לאחל לו משהו, זה בעיקר בריאות. את כל השאר הוא יודע לעשות ולא צריך מאיתנו עצות.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*