"הלוואי" גנבו את ההצגה בסלובניה

"הלוואי" גנבו את ההצגה בסלובניה

"הלוואי" – תיאטרון השואו הייצוגי של בית ספר "לקט", השתתף בפסטיבל מחול ושירה בינלאומי שהתקיים בסלובניה, בין התאריכים 22-29 ביולי 2015, וייצג בכבוד את מדינת ישראל ואת אשדוד. היה זה אירוע שיא נוסף ללהקה שבמשך 12 שנות פעילות רציפה מביאה לא מעט כבוד לעיר ולתושביה.

תיאטרון שואו "הלוואי" של בית הספר לקט, מציין כבר 12 שנות עשייה רציפה בהן ייצג בכבוד ראוי ובהערכה רבה את אשדוד ואת מדינת ישראל בפסטיבלים ותחרויות שונים ברחבי הארץ ובחו"ל. הקיץ יצאו חברי התיאטרון לפסטיבל בסלובניה, לאחר שהספיקו לייצג אותנו במדינות רבות באירופה. "פסטיבל סלובניה הוא אחד הפסטיבלים המובילים והמוכרים באירופה" אומרת גב' פירה גרינס מייסדת ומנהלת בית ספר לקט שרושם לעצמו הישגים לא מבוטלים בתחום החינוך ובאמצעות התיאטרון רושם הצלחות גם בשדה האומנות והתרבות. גב' גרינס מציינת כי עד כה השתתפו ילדי תיאטרון שואו "הלוואי" בפסטיבלים רבים באוסטריה, צ'כיה, אוקראינה וסלובקיה וכעת הם ייצגו אותנו  בסלובניה.

ייחודו של הפסטיבל שהוא מציע פלטפורמה רחבה למגוון תחרויות וביטוי אומנותי בתחומים שונים כגון: כוראוגרפיה, שירה, ריקודי סולו קלסיים וגם תיאטרון. "הילדים שלנו התחרו כמובן בתחום הריקודים והשירים והציגו בפני השופטים ביצועים מצוינים בכל הקטגוריות האפשריות" אומרת גרינס בגאווה ומפרגנת לצוות המורים והכוראוגרפים של תיאטרון שואו "הלוואי", אשר במשך שנים רבות מוכיחים מהי מצוינות ומה היכולות של ילדי התיאטרון.

"המורים והכוריאוגרפיים עובדים קשה מאוד אך בסופו של יום, כשאנו רואים את הישגי התלמידים ואת הפרגון וההערכה לה זוכים ילדי תיאטרון שואו "הלוואי", אנחנו מלאים סיפוק בעצמנו ומוקירים את פועלם של הצוות החינוכי" אומרת היא.

באשדוד אומרים כי אין זו הפעם ראשונה שהתיאטרון חוזר הביתה עם גביעי גרנד פרי מתחרויות בינלאומיות! כך שההישגים של התיאטרון הופכים להיות הרבה יותר משמעותיים ובכל פעם הם יוצרים ציפייה דרוכה ותקווה גדולה כי ילדי התיאטרון יישמרו על מעמדם בצמרת התחרויות.

גב' גרינס: "אנו רוצים להודות לכל הילדים שבאים יום יום לחזרות ולילדים שהשתתפו בפסטיבל, להורים המסורים המלווים את ילדיהם וכמובן לצוות המורים: לריסה שילין – מנהלת הלהקה וכוריאוגרפית ראשית), לכוריאוגרפים: אולגה מולטקנדוב, נטליה קליגרמן ומריאן אורינצב ולתמרה זכרוב – המורה לפיתוח קול".

מאידך, הילדים והצוות החינוכי ביקשו להודות לגב' פירה גרינס – מנהלת בית ספר "לקט" ולאחל לכולם "להמשיך בדרכנו המעניינת והלא פשוטה, לייצג בכבוד את מדינת ישראל ועירנו היפה  אשדוד, בכל מקום בו נשתתף".

1374 kaitz israeli 10-ashdod4u-225x300

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*